Mencari Instant Shawl Murah dan Cantik?


Assalamualaikum w.b.t

Zaman sekarang, instant shawl memang menjadi kegilaan ramai gadis-gadis termasuk la mak gadis pun ye. Bukan ape,  memakai shawl memang boleh buat sesetengah orang kelihatan lebih muda. Yang penting konsep asas, bertudung dan menutupi seperti yang disarankan oleh syarak. Betulkan??

Instant Shawl Terbaru?

Saya nak share instant shawl yang saya rasa sangat best, dan sangat sesuai untuk dipakai labuh. Lagi satu boleh juga dipakai dengan pelbagai gaya. Saya baru je cuba, dibeli semata-mata untuk kenduri kawin adik saya bebaru ni. Instant Shawl dari  Butik Cala Qisya. Saya ada pergi ke butik baru nya di Bangi baru-baru ni, so saya sempat la membeli 2 helai dengan harga satu helai RM39. Saya rasa antara instant shawl termurah yang pernah saya ada. 

Material nya sangat selesa, dan mudah terbentuk. Senang sangat nak digayakan, pendek kata, saya sangatlah berpuas hati. 

Cara Pakai Yang Pertama



Cara Pakai Yang Kedua.


Macam-macam jenis cara boleh pakai. Selagi selesa, itu la fesyen yang paling sesuai. Saya memang suka adjust cara pakai bersesuaian dengan keselesaan saya. Kalau u all nak cuba, boleh ke butik Cala Qisya ye. Namanya Instant Zaraa Shawl


Ok bubbye :)

Your Fav Shaklee Independent Distributor

Far :)

SHARE
    Blogger Comment
    Facebook Comment

1 comments: