Air Kuat Untuk Cegah Penyakit


Hi peeps!!

Suka air sirap tak? Bestkan kalau minum sejuk sejuk. Hehe..Saya macam dapat idea plak nak citer pasal air sirap bila teringat cerita mentor bisnes saya babah faiz pasal minum air sirap boleh berhenti merokok!  Hebat kan?Yang saya nak story hari ni, pasal air sirap yang banyak khasiat dan faedah pada peminum nya! Yang pasti, saya rasa haus sangat lepas tengok gambar kat bawah.hehe

Ihsan google

Air Sirap Sihat?

Ha ah, memang ada air sirap yang sihat. Dalam list my favourite supplement memang ada air sirap ni. Namanya adalah.... VIVIX!! Semudah macam minum air sirap, itu la caranya kita akan minum VIVIX ni.  Saya suka sangat VIVIX ni, sebab ianya sangat senang saya nak minum dan banyak lagi kelebihan lain. Nak tau jom baca!



Kenapa "air sirap" saya istimewa?

Barang baik, memang la istimewa kan. Saya sangat suka sirap VIVIX sebab kebaikan nya sangat la hebat. Dalam VIVIX ni ada 4 ramuan yang sangat istimewa. Dalamnya ada Muscadine Grape, Purple Carrot, Elderberry dan Polygonum Cuspidatum. Semua ramuannya adalah yang terbaik dan memang banyak kajian berkaitan ramuan nya. Saya memang suka membaca, sebelum guna. Mau tak pelik, kenapa ianya sangat istimewa. Asik menjadi sebutan kan?? Tapi, selepas saya go through banyak article dan kajian berkaitan ramuannya, memang saya akui ianya sangat hebat.

Pernah baca pasal RESVERATROL?

Resveratrol adalah kandungan utama berada dalam Vivix. Vivix terkenal sebab kandungan resveratrol nya sangat la tinggi. Tau ape kebaikan resveratrol? Resveratrol ini adalah satu ramuan yang datang dari tumbuhan yang saya cerita kat atas tadi iaitu Polygonum Cuspidatum. Lebih dikenali sebagai (pokok knotweed jepun). Kajian dah buktikan resveratrol boleh lanjutkan usia dan dapat membantu mengurangkan risiko penyakit degeneratif iaitu sakit akibat penuaan. Nak tahu banyak lagi pasal RESVERATROL, boleh refer dekat  sini eh KEBAIKAN RESEVATROL.



Vivix sebenarnya nya berfungsi untuk membetulkan kerosakkan DNA. Tahu tak, badan yang tak sihat datang dari sel sel yang tak sihat? Asalnya sel badan kita memang la akan bertukar setiap hari. Sel mati, diganti dengan sel baru. TETAPI, sel baru yang akan terhasil, kadang kadang boleh terikut ikut sel yang dah mati. Kalau sel tu tak sihat, sel yang baru pun, turut tak sihat. Pendek kata, kalau sel tu membawa penyakit, sel baru yang terhasil juga berpenyakit. TAKUTT KAN?? So salah satu kerja SIRAP VIVIX ni adalah membetulkan sel sel yang tak SAKIT ni. Ianya juga  untuk pastikan sel baru yang keluar sihat dan seterusnya badan pun sihat. Sel yang sihat la, hasilkan umur yang lagi panjang. Tu teori alam la. Tapi semuanya dengan izin ALLAH.

Lagi kebaikan VIVIX, sirapnya juga dapat membantu melambatkan penuaan. Vivix boleh juga menghasilkan tenaga bagi menambahkan lagi tahap tenaga dalam sel.  Dengan segala kebaikan itu, Vivix memang dibuktikan dapat membantu atau menjaga:
  • Membantu menjaga tekanan darah
  • Membantu mengawal paras gula
  • Membantu mengurangkan jaundice
  • Membantu dalam mencegah strok
  • Membantu meningkatkan tenaga
  • Membantu meningkatkan kualiti sperma
  • Membantu menjaga kesihatan prostat
  • Membantu menstabilkan hormon estrogen
  • Membantu masalah mati pucuk
  • Membantu masalah anti-depresi
  • Membantu menguatkan ingatan
  • Membantu mencegah alzheimer
  • Mmebantu masalah insomia
  • Membantu menguatkan tulang
  • Membantu pulihkan arthritis
  • Membantu memperbaiki glaukoma dan rabun
  • Membantu mengurangkan rambut uban dan keguguran rambut
  • Membantu menghasilkan kulit sihat
  • Membantu melambatkan penuaan
  • Membantu mengurangkan kedut
  • Membantu menghasilkan kulit yang tegang
Banyakkan khasiatnya?? Sebab tu, saya tak pernah rasa pelaburan saya membeli VIVIX satu kesalahan. Saya berusaha menjaga kesihatan. Semoga usaha saya berhasil. InsyaAllah. 

Sesiapa nak join saya dengan VIVIX, jom contact saya

Far 0125716112




SHARE
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments:

Post a Comment