Tudung Cantik Dan Murah di Benang Hijau.


Kalau semua nak tahu, saya baru je berjinak-jinak dengan koleksi tudung Benang Hijau. Memang sangat best dan yang penting MUDAH dan MURAH. Mula nya cerita, masa raya baru ni , tengok adik saya pakai, apa lagi try la kan.Memang sangat mudah dan tudungnya pun besar. Aksesori yang ada ditepi kepala pun, buat si pemakai nampak cantik!

Tudung Benang Hijau

Sebenarnya, banyak sangat jenis tudung keluaran Benang Hijau, tapi the most i like adalah Lily Glamorous.Ada juga Maira, Nadeera, Laura dan memacam lagi. Tudung Benang Hijau, jenis 2 muka. Maksudnya kita perlu sarungkannya sebanyak 2 kali.  So sangat mudah kan? Yang paling saya suka, adalah aksesori ditepi tudung yang memang lain dari yang lain. Material nya juga dari jenis crepe yang agak berat dan mudah digayakan. So, sangat mudah nak gayakan shawl sekarang!

Lily Glamorous

Lily

Ada jugak jenis yang printed dan ada jugak jenis tudang bawal dan shawl biasa yang ada kat pasaran. Yang pasti, harganya sangat memuaskan hati. Kalau u all jadi member, dapat 10% diskaun untuk setiap tudung. Baru ni, masa saya register member, saya dapat lagi 20% untuk beli jubah. Apa lagi saya terus grab Jubah Hana.  Jubah Benang Hijau pun mesra untuk pengguna yang berbadan "Chomel". Kenapa? sebab saya pun hanya pakai saiz XS. Padahal, kebanyakkan jubah dipasaran saya  pakai saiz  M atau L okey! Jubah nya pun, memenuhi muslimah attire. So, tak perlu risau ye.

Jom saya belanja gambar ye. Ada satu gambar tu, masa saya jumpa dengan mentor bisnes saya. Dan banyak jugak gambar, saya pakai tudung ni, masa saya pegi Motivation Rally

Saya paling kiri: Saya pakai Lily Galmorous 

Gambar yang ni pula masa saya ke kenduri:

My beloved princess

So, sesiapa nak cuba, boleh la pegi ke semua cawangan tudung Benang Hijau. Banyak cawangan nya.
Bangi, Shah Alam, Setiawangsa, Terengganu, Kota Bharu, Johor Bharu. Nak lagi senang, online aje

Disini: http://www.benanghijau.com.


Ok bye!

Saya Distributor Shaklee:

Far 0125716112

SHARE
    Blogger Comment
    Facebook Comment

2 comments:

  1. selalu pandang je butik benang hijau tu.tak pernah singgah lagi. sekarang ni banyak dengar promo dekat radio n tv jugak..macam nak grab satu lah nanti.heee

    ReplyDelete
  2. Anonymous4:40:00 PM

    Kalau nk beli online kena byr online ke scra bank in..?? Trgin nak pkai tp maybank2u x register lg haha. ��

    ReplyDelete