Kurangkan Asid Urik Dalam Darah Secara Semulajadi..


Assalamualaikum.

Penyakit gout zaman sekarang dah menjadi penyakit biasa. Zaman dulu, gout hanya menjadi masalah orang yang diusia emas. Namun zaman sekarang diusia 20an pun ada yang dah ada masalah gout. Apa punca masalah gout?

Punca Masalah Gout

Gout adalah berpunca dari masalah pemendapan asid urik yang banyak. Pemendapan ini biasanya akan bermula dari sendi ibu kaki dan kawasan kawasan lain seperti jari, lutut, pergelangan tangan dan siku. Asid urik ini pula berasal daripada pemecahan protien yang dinamakan purin. Mendapan purin ini akan hasilkan hablur garam yang mendap pada kawasan kawasan yang saya nyatakan tadi. Itulah dinamakan masalah gout.

Lebihan fruktosa juga boleh mengakibatkan mendapan asid urik. Ini kerana fruktosa adalah satu satunya jenis karbohidrat yang boleh meningkatkan paras asid urik dalam darah. Sebab tu, ramai pesakit diabetes ending nya boleh ada gout!
.

Kurangkan Asid Urik Dalam Darah

Vivix dipercayai boleh kurangkan asid urik dalam darah. Ini kerana resveratrol dalam Vivix, boleh membantu untuk kurangkan asid urik tersebut. Banyak manfaat Vivix, ianya bagus juga untuk masalah diabetes.


Manfaat Vivix 

Testimoni Pesakit Gout

Dibawah ada menceritakan kejayaan Vivix dalam menurunkan paras asid urik dalam darah.  Asid urik beliau telah turun dari 9.9 kepada 7.6. 


Vivix Turunkan Asid Urik Dalam Darah

Sekiranya mahukan penjelasan lagi details, boleh hubungi saya seperti nombor dibawah ya

Trusted Shaklee Distributor Since 2013
Far 0125716112


SHARE
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments:

Post a Comment