Cara Hilangkan Kulit Sun Burn Dengan Selamat

Salam semua.

Sunburn pada kulit, memang boleh buat kita rasa down! Lagi lah, kalau kita nak attend mana mana event yang memerlukan kita nampak cantik jelita kan?
.
Saya kongsikan antara step yang korang boleh amalkan, untuk hilangkan sunburn dengan cepat.



Tips Hilangkan Sunburn Dengan Cepat


1. Guna Teh
Rendam uncang teh dalam air panas, lepas air rendaman tu sejuk, korang sapukan pada muka dengan menggunakan towel. Sapu seluruh muka. Pastu, tidur. Jangan lap tau. Biar kita tidur bersama air teh tadi. Korang jangan lah taruk gula dalam teh tu, nanti kan semut pula!!

2. Guna krim aloe vera.
Sapukan krim aloe vera pada semua wajah. Aloe Vera tu kan sejuk, jadi dia boleh la redakan sunburn tu. Korang jangan guna aloe vera dari sumber yang tak pasti. Korang kene beli dari kedai yang dipercayai macam Face Shop. Tak pasal, nanti kalau beli kat pasar malam, elok nak canti, sat lagi jadi lagi haru biru muka hampa!

3. Guna Supplement Shaklee
Antara supplement Shaklee, yang boleh bantu masalah sunburn adalah ESP dan Vitamin C. ESP tu protien. Ianya boleh bantu rawat muka korang jadi lagi cerah dan flawless. Vita C, boleh bantu peredaran darah berjalan dengan baik dan sempurna. So, boleh la ye, korang. Amalkan pertua yang saya bagi kat atas tu, pastu korang amalkan lah supplement.







Boleh hubungi saya untuk dapatkan produk tersebut. Dan sekiranya anda disekitar Seremban, Port Dickson, Lukut, Teluk Kemang, saya boleh hantar saja!


Far 0125716112


SHARE
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments:

Post a Comment