ANAK SEMBELIT?

Assalamualaikum..

Hari ni asik teringat anakanda tercinta..so teringin nak tulis skit pasal si cinta hati saya ni bersama Shaklee..

Anak dara saya ni, ada sikit masalah..


MASALAH SEMBELIT

Memang sangat menyentuh hati keibuan saya, setiap kali tengok dia nak poo poo. Dari baby sampai dah ke 2 tahun lebih. Dia memang fully breasfeed tau..So sepatutnya mmg tak de masalah. Tapi, kes berbeza pada anak dara saya ni..

Saya memang rase sedih betul tgk dia tiap kali nak poo poo. Tak kira di mana saja..Mesti dia akan jerit, nangis, kekadang smpi tertido..

Menyentuh hati keibuan saya..sangat sangat! Setiap kali nak poo poo mst dia akan genggam tangan saya, dan mintak saya doakan dia tak sakit..:(

Macam macam saya buat.Berikan buah. Banyakkan minum air..Hampir 2 kali saya jumpa pediatrician untuk masalah ni.Tapi masalah nya sama. Memang doktor bagi ubat lembutkan najis, tapi sampai bila kan, nak bergantung pada ubat.


So,saya teringin nak cuba MEALSHAKE SHAKLEE untuk dia. Tanpa rase ragu ragu..saya cuba konsisten setiap hari.Saya memang bekalkan kat skol dia(taska). Kalau tak salah saye..saya rase sejak bulan 8 kot tahun 2013. Tapi day by day, saya tengok memang tak de apa apa perubahan..Tapi saya memang sabar je la..Saya yakin, supplement ni kan membetulkan sel badan, bukan nye ubat kan..so nape saya nak cepat sangat melatah.. saya keep on bagi,tanpa rase jemu..

Hinggalah Januari 2014, saya baru nampak KESANNYA!! Saya tak nak hepi dulu..Saya bagi dia peluang dua tiga kali, lepas tu baru saya realize, anak saya dah dpt poo poo dengan elok..

MASYAALLAH, syukur nye saya. Tak terucap dengan kata..Hadiah utk saya, yang dah lama sabar..Hadiah tuk dia yang dah lama suffer..Syukur Ya Allah..

Saya faham, masalah anak sembelit,memang masalah besar untuk semua parents..


so ni la MEALSHAKE SHAKLEE..





MEALSHAKE SHAKLEE

Nantikan entry saya yang lain yer, saya akan terangkan pasal MEALSHAKE ni secara detail

Got to go..

Tapi kalau nak tanya details lagi pasal MEALSHAKE, jangan segan contact saya tau


Farhanah Omar
SHAKLEE INDEPENDENT DISTRIBUTOR
0125716112

SHARE
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments:

Post a Comment