Testimonial Set Kurus Shaklee


Assalamualaikum w.b.t

Hari ni, saya nak share pasal set kurus. Set yang paling glamer dalam set shaklee. Saya dulu, masa awal join shaklee, confuse jap. Macamana nak kurus dengan supplement?? Supplement ni kan untuk mendapatkan nutrien-nutrien yang gagal kita perolehi daripada makanan harian kita. Saya kaji punya kaji, baru la saya faham. Dalam proses kurus, kita perlu patuhi beberapa step kurus. Saya dah ada tulis tentang details konsep kurus dalam entry susah hati tengok lemak. So, nanti tengok kat sini eh.

KURUS DENGAN SHAKLEE

Saya hari ni nak share kejayaan beberapa rakan kita kat luar sana yang dah berjaya kuruskan badan bersama set kurus shaklee.

Testimonial Set Kurus Shaklee

Kurus dengan Shaklee
Mereka adalah antara yang dah berjaya menguruskan badan bersama Shaklee. Bestkan bila sudah dapat bentuk badan yang menjadi idaman.

Pengalaman saya 

Saya memang menggunakan set shaklee.. Paling asas pada saya, dalam diet, yang paling asas adalah makanan yang sihat dan berkalori rendah. Lebihkan protien. Jangan sesekali makan set kurus, tiap tiap hari makan nasi berpinggan pinggan. Memang susah kita nak berjaya dapatkan berat badan yang kita sukai.

Jom jaga badan!'
Jaga kesihatan

Love;
mami far
0125716112
SHARE
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments:

Post a Comment