Testimonial VIVIX Shaklee


Assalamualaikum..

Bila sebut pasal supplement normally banyak orang tak pasti samaada dia perlu atau tidak supplement. Macam saya sendiri, saya pun pada awalnya mcm ragu ragu jugak dengan supplement ni. Entah rase mcm ye ke makan supplement boleh jadi sihat? Tapi bila dikaji, dan difahami..Baru la saya faham konsep supplement tu. Apatah lagi, bila saya banyak memulihkan kesihatan saya dengan menggunakan supplement.

Hari ni, saya nak share pasal supplement yang paling hebat untuk produk Shaklee iaitu VIVIX! Ramai yang kata VIVIX ni mahal tau. Saya pun setuju sangat memang mahal. Tapi bila kesannya hebat, kenapa tidak kita cuba kan?  Dulu saya pernah buat entry pasal VIVIX, so boleh refer kat sini eh VIVIX.

Kebaikan VIVIX

Saya nak share antara kejayaan orang yang telah menggunakan VIVIX.  Mereka dah berjaya BERHENTI MEROKOK  dan ada yang dah berjaya pulih dari strok. 

Testimonial VIVIX

Alhamdulillah, segalanya harus yakin dan berusaha. 

Jom VIVIX hari ni!


Far 0125716112
Fbpages: Supplement Farqistina
SHARE
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments:

Post a Comment