Untuk wanita!


Assalamualaikum w.b.t

Hari ni saya nak share pasal GLA COMPLEX Shaklee. GLA Complex ni merupakan satu supplement yang sangat sesuai dijadikan teman rapat kepada kaum wanita. Terutamanya pada mereka yang mempunyai masalah kitaran haid yang tak teratur dan juga masalah period pain yang kritikal. Kalau wanita yang mempunyai masalah simptom menopouse yang teruk pun sangat sesuai.

Tapi kalau lelaki pun boleh juga. Terutamanya pada mereka yg ada masalah diabetes. Tak lupa juga, untuk lelaki yang sudah andrapouse. Tau tak ape? Andrapouse tu menopouse untuk lelaki. 

Khasiat GLA Complex Shaklee

Kalau kita tengok GLA kat pasaran kebanyakkan dihasilkan dari EPO (Evening Primose Oil). Tapi GLA Shaklee ni berbeza sikit, sebab ianya dihasilkan dari ekstrak borage. Ekstrak borage yang ada  dalam GLA shaklee ni, 2 kali ganda lagi banyak dari yang terkandung dalam  Evening Primose Oil yang biasa ada kat pasaran. Biasa kan tengok EPO tu? Biasanya EPO akan dicadangkan sekiranya kita ada masalah yang saya cerita kat atas tu tadi. Saya pernah doktor beri EPO sebab masa tu, period saya tak regular. Lagi satu kerap kita tengok orang akan amik EPO untuk cantikkan kulit kan?

Kebaikan GLA Complex Shaklee

GLA Complex Shaklee untuk mengandung

Macamana GLA boleh membantu kita untuk dapatkan baby? Oke, Bila consume GLA, ia akan bantu kita betulkan kitaran period dan akan membantu kita menghasilkan cecair yang akan dapat memerangkap sperma selama 5 hari. Dengan itu,proses untuk mendapatkan anak itu akan lagi mudah, InsyaAllah.

Ramai ibu diluar sana jadikan GLA Complex ni sebagai kawan baik mereka. Sebiji sehari, tahan selama 4 bulan! Best kan??

Kalau nak tau, banyak lagi..Jom contact saya

Far 0125716112
Fbpages: Supplement Farqistina
Instagram: Farqistina

SHARE
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments:

Post a Comment