Natural Beauty!!


Hi peeps!!

Bila kita cerita pasal kulit cantik memang sangat sinonim dengan wanita. Wanita mana yang tak nak kelihatan cantik kan? Dah nama nya lumrah.. Okey, hari ni saya nak share lagi pasal satu produk Shaklee yang saya baru guna, tapi saya memang jatuh hati.

Shaklee Collagen Powder!!

Rasa memang xla sedap. Tapi hasilnya hebat! Saya baru makan dalam 2-3 bulan gitu. Sebab saya teruja tgk leader dalam shaklee ni, wajah memang tak perlu make up! Saya memang tak suka make up. Kadang secalit lipstik pun payah. Saya memang support habis natural beauty!! Sebab tu, saya laburkan sedikit duit, untuk wajah dan aset aset wanita!

Yang menarik tentang Collagen, ianya memang dapat melembutkan wajah, sekatakan tona kulit, dan cantikkan kuku! Saya dulu, penah kene ekzema teruk time pantang. So, kuku saya jadi tak cantik..sebab kulit disekitar kuku saya mcm tak smooth. Saya pada awalnya, memang tak sedar, bila dah lama guna.. wah, kuku saya kembali normal mcm dulu!

Bab aset wanita, kata salah sorang customer saya, after makan Collagen ni, dia terpaksa beli banyak bra baru.. opppssss!! ini realiti!! Belum lagi makan alfalfa tu :)



Okey, kalo nak konsultasi lebih, PM saya eh

Love, far
0125716112

SHARE
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments:

Post a Comment