Pengedar Shaklee Port Dickson Dan Seremban


Assalamualaikum w.b.t

Hai peeps! Hari ni, saya nak isytiharkan bahawa saya adalah Pengedar Shaklee yang SAH di sekitar Port Dickson, Seremban, Lukut, Pasir Panjang dan kawasan yang terdekat dengannya. Saya pun bersedia untuk COD barang disekitar tempat yang saya nyatakan tadi.  Kalau hujung minggu pula,  saya boleh COD disekitar Selayang dan Shah Alam. So, Kalau nak dapatkan Shaklee dengan cepat, boleh la contact saya ya!



Enjoy Jadi Shaklee Distributor 

Alhamdulillah, gambar ni, saya ambil ketika dapat award pencapaian saya dalam Shaklee. Saya suka sangat masa ni, sebab dapat kongsikan kegembiraan saya bersama dengan orang yang saya sayang. Saya buat Shaklee untuk share kebaikan yang saya dapat, sebab saya rasa kehidupan saya bertambah sihat setelah mengamalkan Shaklee sekian lama. Rasa macam tak best pulak kan tak share perkara yang baik. Supplement Shaklee, memang sangat berbaloi dan sebenarnya tak mahal pun ANDAINYA kita kira-kira kan kos pakar-pakar nutrisi yang hebat-hebat dari Shaklee. Banyak tau, produk Shaklee yang telah dipatenkan dan memang dikagumi seluruh dunia, contoh yang paling saya ingat adalah Nutriferon! Produk yang memang dipatenkan atas nama Shaklee. 

So, sekiranya anda diantara mereka yang berada dikawasan yang terdekat dengan saya, teringin nak cuba Shaklee, nak tahu banyak lagi pasal Shaklee, ada banyak persoalan pasal Shaklee, boleh je, contact saya dan kita boleh jumpa!

Kalau teringin nak jana duit seperti saya pun boleh juga. Just PM me okey. So, pada yang inginkan Shaklee dengan cepat, dan perkhidmatan yang tip top, jangan lupa contact saya. Saya akan bantu customer saya, amalkan Shaklee dengan betul dan berjaya dapatkan kesan. InsyaAllah


Saya Distributor Shaklee Yang Best!

Far
0125716112

Instagram:
Farqistina

Fb Pages:
Supplement Farqistina





SHARE
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments:

Post a Comment