Mix and match Ostematrix!

Hi peeps!!

Hari ni nak share pasal set yang boleh ngam dengan Ostematrix!!

Ostematrix ni kalsium dan didalam nya ada magnesium serta Vit.D. So, makan ostematrix, free dapat magnesium. hehe.

Set Ostematrix

 

1. ESP + Ostematrix

Set ini dapat memulihkan tenaga setelah penat bekerja!  ESP adalah sebagai pembekal tenaga, dan  ostematrix pula bertindak sebagai pemulih tenaga setelah penat bekerja. Alami la perbezaannya, setelah makan ostematrix di malam hari! Tido akan lebih kualiti, even 5jam or 4jam, bangun akan rase sangat selesa, serta lenguh badan hilang serta tambah segar!

Bagi ibu yang sedang menyusu, set ini merupakan set asas dalam menjaga kesihatan, supaya anda kelihatan sentiasa cergas!

2. AJHT + Ostematrix


Dapat membantu menjaga kesihatan sendi dan tulang. Boleh mengurangkan risiko osteoporosis, sekiranya di ambil secara konsisten! Inginkan lebih kesan, lagi best makan sekali dengan Omega Guard!

3. Herb-Lax + Ostematrix

Membantu masalah sembelit! Kandungan magnesium didalam Ostematrix, boleh membantu melegakan sembelit. Di tambah pula dengan kandungan herba di dalam Herb-lax, akan menambahkan lagi keberkesanannya dalam menanangi masalah sembelit. Tambahan pula, makan Herb-lax boleh dapat kan perut kempis idaman wanita.. fewiiittt..

4. GLA Complex + Ostematrix

Membantu melegakan masalah PMS.

5. Omega Guard + Ostematrix

Membantu meningkatkan paras kandungan kalsium dalam badan terutama ibu menyusu dan mengandung.  Kalsium sangat penting kerana ibu menyusu sangat meemerlukan kalsium bagi menghasilkan susu yang sgt kualiti! Omega pula, dapat membekal minyak ikan pada baby dalam kandungan.

6. Alfalfa +Ostematrix

Alfalfa umpama kacip fatimah dlm Shaklee. Kesihatan dalaman wanita akan terjaga, serta keintiman suami isteri dapat di pulihkan. Tambahan pula, pengamalan Alfalfa mampu memberikan perubahan pada aset aset penting wanita.. Jangan terkejut bila konsisten makan alfalfa, tetiba kene tukar saiz bra..oppsss! Ostematrix pula penting, dalam penjagaan wanita. Kalsium yang mencukupi akan memastikan kecergasan wanita. No more penat or letih or lenguh lenguh badan!


SET OSTEMATRIX
Dapatkan set kegemaran anda??

Cecepat contact saye yer, saya akan bantu anda memilih set bersesuaian dengan masalah kesihatan anda.


Your Favourite Shaklee Independent Distributor:
Farhanah Omar
Tel/SMS/Whatapps: 0125716112

SHARE
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments:

Post a Comment