Hilangkan Parut Jerawat

Assalamualaikum..

Saya nak share testimonial berkaitan Set Kulit Shaklee:

Hilangkan parut jerawat


Pn Ema mengambil :

  1. ESP
  2. Alfalfa
  3. Vitamin E
Kagum bukan dengan perubahann kulit Pn Ema??

Supplement yang diamalkan oleh Pn Ema


Saya nak share sedikit tips dalam pengambilan SHAKLEE..Seperti yang kita ketahui, supplement bukan la ubat yang dapat merawat penyakit atau masalah, tapi supplement merupakan satu makanan tambahan yang menjadikan pelengkap dalam makanan kita seharian. Pengambilan yang konsistena kan menjadikan  badan kita semakin sihat, dan keperluan nutrien pada badan kita mencukupi. Pada masa yang sama, pengambilan air yang mencukupi adalah salah satu faktor kejayaan penyerapan supplement pada badan adalah pada tahap maksimum!!

Dengan keadaan inilah, sebenarnya banyak masalah kesihatan dapat di atasi. Simple bukan???

ESP

Dalam kes Pn Ema, pengambilan ESP dapat memberi perubahan pada struktur kulit dia, sebab ESP merupakan sumber protien yang sangat bagus pada badan. Protien kan keperluan asas dalam pembentukan sel baru. Dengan adanya ESP, mudahlah, sel sel baru dibentuk dengan sihat dan menghasilkan kulit yang lembut dan cerah

Alfalfa

Alfalfa pula, sebagai satu bahan untuk detoks! Jerawat merupakan salah satu tanda badan mengalami proses detoks yang tidak sempurna. Minyak yang berlebihan, makanan yang tidak seimbang, akan membuatkan jerawat tanpa segan silu nak menampal diwajah mulus kita. Pn Ema makan Alfalfa, menjadikan badan dia mengalami detoks yang sempurna.

Vitamin E

Vitamin E memang vitamin yang boleh melindungi kulit. Antara kebaikan nya juga, Vitamin E, adalah vitamin yang boleh memelihara jantung dan merupakan satu antioksida yang sangat hebat! Kalau nak tau, pengambilan Vitamin E Shaklee, secara konsisten, boleh melindungi badan dari ancaman kanser!!

Antara lain kebaikkan juga, boleh menhilangkan parut diwajah dan agen anti penuaan.

Saya rasa, complete penerangan ringkas tentang pengambilan supplement yang di ambil Pn Ema, dalam menghasilkan raut wajah yang sangat gojes!!

Tiada parut, kulit halus dan sangat jelita..

Inginkan nasihat peribadi dari saya:

Far   0125716112
SHARE
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments:

Post a Comment