Mother's Day Celebration!

Happy Mother's Day!

Hari ni hari ibu.. org yang paling bererti dalam hidup kita. Orang yang  tak pernah dengki melihat kita bahagia.. Saya teringat kata seorang pakar motivasi antara org yang yang tak pernah cemburu dengan kejayaa kita ialah ibu-bapa kita, dan guru kita.. Sekarang saya dah jadi ibu dan saya jugak seorang pendidik. Memang saya akui, seorang pendidik akan sentiasa doakan kesejahteraan anak didik nya.. Dan seorang ibu juga, memang setiap hari hanya fikirkan apa yang baik utk anaknya..

Alhamdulillah, indah nya ciptaan Allah mengurniakan satu rasa yang sangat luar biasa antara ibu dan anak.. Emosi plak saya kan...:)

Saya rasa, kalau nak bagi hadiah pada org yang terlalu berjasa pada kita ni, segunung emas pun belum dpt menebus segala susah payah dia. Tapi apa kata kita gembira kan hati ibu kita. Banyak yang boleh kite buat. Antaranya:
  1. Belanja makan: Mungkin sebelum ni selalu belanja makan, tapi apa kata kali ni, kite buat special dari yang lain. Hias tempat tu dengan keadaan yang tenang, dan dimeriahkan lagi dengan kehadiran anak anak serta cucu. Mesti sangat best!
  2. Belanja satu percutian: Mungkin ianya memakan kos yang tinggi, tapi kita boleh kumpul kalau kita mau kan? Sometime ada tempat yang teringin ibu kita lawati, so amik kesempatan yang ada, n jadikan ianya hadiah hari ibu! Kalau tak dapat pergi sekarang mungkin dalam waktu terdekat la..Mesti dia akan gembira sangat!!
  3. Belanja Spa!: Hehe, yang ni tak semua ibu suka, tapi sometime ianya sangat bererti jugak, Bawak dia pergi spa yang best, bagi dia berehat kat situ..Wow..mmg ohsem!
  4. Belikan hadiah: Ini memang biasa yang kita buat kan. Belikan hadiah, kadagpun, kita belanja makan dan belikan hadiah. Biasanya antara barang yang paling kerap kita bagi:
    • Barang kemas
    • Handbag
    • Kasut
    • Pakaian
Satu lagi barang yang boleh kita jadikan hadiah iaitu???supplement! Saya rasa, ibu sekarang, memang suka sangat kita berikan dia supplement. Macam ibu saya la, gembira dia kalau saya bg dia Omega Guard. Katanya, Omega Guard memang sangat sesuai untuk dia! Saya ada bg Ostematrix which is ianya kalsium, tapi slow sikit penggunaan nya. Tapi kalau Omega, memang betul betul dia konsisten! Saya ada beberapa set supplement shaklee yang boleh kita jadikan hadiah pada hari ibu:

Set Wanita

Set Kulit Jelita

Set Pelihara Jantung

Set Awet Muda dan Jelita

Set Sendi Tulang


Okey, ini semua antara set yang boleh anda hadiahkan tuk ibu, isteri, kakak, adik atau mana mana wanita yang bererti untuk anda!

Saya jugak boleh buat gabungan set yang bertepatan dengan kehendak anda semua!

Jom cepat hubungi saya!

Your Favourite Shaklee Independent Distributor:
Farhanah Omar
Tel/SMS/Whatapps: 0125716112


SHARE
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments:

Post a Comment