Selsema dan Demam Tanpa Ubat

Assalamualaikum..

Semalam saya ada mini teambuidling dengan geng ofis di Seremban. Mayb badan saya memang langsung tak rehat (wekend yang sgt sibuk) , pastu pekena pulak 3 game, memang balik terus selsema!
Adui, tambah pulak dah lama tak lempar bola, mak aih..rase lenguh badan tak usah di cerita! Malam tu, saya sempatla amik Nutriferon n sebiji Vit. C, pastu terus tido!


Menghilangkan selsema dan demam


Esok pagi nya, badan memang lenguh sangat. Saya gagahi jugak pergi kerja. Selsema still sama.. Bila kat ofis memang lagi menjadi jadi, sebab ofis kan ada air cond. Balik kerja, saya terus pergi Farmasi dpt kan ubat Selsema dan sakit kepala. Masa tu badan saya memang lenguh habis! Qistina pun, saya suruh dia jalan je.

Balik je rumah, settlekan Qistina, then saya pesan kat dia sesiap, saya tak larat..so kiteorg tido awal. Masa nak tido, saya berkira kira nak makan ubat farmasi atau makan supplement saya. Bukan apa, supplement kan tak leh makan dengan ubat. Saya rase, memang nak telan je ubat selsema tu, tapi terfikir balik nanti saya kene bangun kalo nak makan ostematrix. sebab saya rasa, saya memang nak makan ostematrix utk sakit badan saya ni..

Kira punya kira..herm saya amik je Vit.C, Nutriferon dan Ostematrix.Saya tido. Nak tau apa jadi??

Alhamdulillah, esok pagi saya bangun, tangan saya dah boleh angkat, dan saya dah boleh jalan laju. Memang rezeki Allah untuk saya. ALhamdulillah, esoknya saya keep makan ostematrix dan badan saya semakin ok. Cuma selsema masih belum sepenuhnya baik..


Rezeki Allah kan..Ini memang pengalaman saya sendiri..Sebab tu, saya gemar sgt bawak kemana mana ostematrix dan nutriferon. Penyelamat saya, dikala kesusahan!

Kalau inginkan khidmat nasihat saya dan cara saya makan, jom contact saya:


Far 0125716112
Shaklee Independent Distributor
954898

SHARE
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments:

Post a Comment