Makan Oren Elak Sakit Sendi?


Assalamualaikum all..

Belum terlambat saya ucapkan Selamat Hari Bapa, pada semua lelaki yang bergelar bapa seluruh dunia!

Al-fatihah pada arwah ayahanda saya, semoga arwah ditempatkan  dikalangan hamba hamba yang dirahmati Allah. Arwah adalah bapa yang terbaik yang pernah saya kenal..Okey..takat itu je saya mampu citer..nanti saya yang emo..huhu

Ok, tak mo citer sedih-sedih la..tapi hari ni saya nak share pasal masalah yang kerap di alami oleh orang yang lebih dewasa. Tapi lately, saya tgk, ramai dah org muda yang ada masalah ni, iaitu Masalah Sakit Sendi. Kesakitan pada sendi sebenarnya banyak mempengaruhi aktiviti harian kita. Of course, sesiapa yang mengalami masalah, memang sukar untuk bergerak dan rasa tak selesa. 




Sakit Sendi

Tanda penyakit Sendi:

  1. Rasa sakit yang berpanjangan
  2. Bengkak
  3. Panas
  4. Kemerahan
Sekiranya, ada tanda-tanda ini pada family kita, atau diri sendiri kemungkinan kita mempunyai masalah sendi. Awas, saya ada baca, masalah sendi boleh membawa kerosakkan mata, paru-paru dan boleh ke jantung!So hati hati, dan jangan biarkan sekiranya ada simptom simptom mcm tu eh..

Tapi, ada kajian kata, penyakit ni boleh dicegah dengan pengambilan OREN! Limau atau oren la. Sebab dalam oren ada zat beta cypthoxantin. So lepas ni, rajin rajin makan oren eh.

Supplement Untuk Sakit Sendi


Boleh jugak kita nak elakkan atau nak kurangkan sakit sendi dengan mengamalkan supplement. Antara nya:

Advance Joint Health Tablet  
  • Membantu memelihara kesihatan sendi
  • Memberi sokongan kepada kesihatan sendi, lutut dan juga tulang belakang
  • Membantu meningkatkan keselesaan sendi
Ostematrix
  • Membantu penjagaan tulang yang sihat 
  • Sebagai sumber kalsium pada tulang
  • Membantu melegakan sakit sakit badan
  • Membantu melegakan kebas kebas badan
Omega Guard
  • Membantu mengelakkan keradangan kepada sendi 
  • Membantu memberi sumber pelincir pada sendi

Set Sendi Shaklee


Alhamdulillah,mak saya komen sakit lutut dia hilang lepas amik Omega Guard. Asalnya amik utk darah tinggi dan kolestrol, sekali sakit sendi tulang semua nampak kesan. Mau tak dia asik promote Omega Guard setiap kali jumpa kawan dia :). Memang dia sangat puas hati.

Kisah customer saya lagi sorang, tak la tua..dlm 30 an lagi.Memang dia amik ngan saya hanya AJHT.. Tapi, masa AJHT kehabisan stok baru ni, memang dia frust. Saya suruh dia amik je Ostematrix. Katanya "Saya nak tunggu jgk AJHT tu ada" hebat betul AJHT ni..Menjadi pujaan ramai org!

So kalo teringin nak tau bebyak lagi sudikan contact saya ye:

FAR 0125716112

Fb pages saya: Supplement Farqistina

SHARE
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments:

Post a Comment