Sarapan untuk Langsing!

Hi peeps!!!

Tubuh langsing, body lawa, memang menjadi idaman semua wanita cantik! Tapi, kenapa susah sangat kita nak dapat body lawa ni. Lebih lebih lagi bila dah bersalin kan?

Okey saya nak share sikit, hasil dari pembacaan saya pasal breakfast yang boleh bagi kita lawa!

Body idaman suri


Kepentingan Breakfast

Okey, zaman sekarang ramai org kerap skip breakfast sebab nak cepat ke tempat keje. Tapi tau tak, breakfast la, makanan yang boleh buat kita kekal nampak lawa dan langsing! Pagi ni metabolisme tinggi sikit, so nak makan byk sikit pun xpe.Tapi agak agak la, takkan nak makan nasi lemak ber bungkus bungkus.hehe.

Saya nak share antara makanan breakfast yang boleh buat kita kekal cantik.
  1. Makan oat : Oat ni memang boleh buat kita kenyang lama tau. Tak payah la,kita susah nak cari makanan lain lepas baru beberapa jam breakfast. 
  2. Makan  telur: Telur ni kan kaya dengan protien dan boleh membantu penurunan berat badan
  3. Roti bakar: Memang sedap sangat. Sapu la, jem atau mentega kacang, memang manis, tapi bila manis cepat kenyang, dan mudahlah kita berhenti makan
  4. Bijirin:  Boleh tambah dalam bijirin ni pisang ke, epal ke, strawberi ke.. Baru nampak best nak telan kan
  5. Banyakkan protien: Wajib tau ni, semasa waktu pagi, kita kene banyak makan protien, sebab protien ni akan buat kita lambat lapar.

Sarapan sihat

Breakfast cara saya?

Saya suka amik protien ESP Shaklee. Saya bancuh dalam air, dan shake aje! Mudah kan! Memang tahan sampai tengahari. Kalau rasa tak kenyang, boleh la tambah oat serbuk..Memang best! 

Masa jimat!
Mudah!
Kenyang!
Kalori pun rendah!!


Breakfast yang sihat


Nak try boleh bgtau saya eh

Far 0125716112
Fb pages:: Supplement Farqistina
SHARE
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments:

Post a Comment