Pengedar Shaklee Port Dickson Yang Aktif


Assalamualaikum.

Kalau nak cari Shaklee di sekitar Port Dickson, Lukut, Pasir Panjang, Senawang dan Seremban boleh la contact saya ye.

Untuk customer tersayang, saya memang sentiasa ada beberapa stok Shaklee yang boleh anda dapatkan dengan segera. Haruslah konsultasi secara percuma dan tanpa caj lain untuk penghantaran.

Saya dah menggunakan Shaklee sejak tahun 2011, dah aktif sebagai pengedar Shaklee yang sah sejak tahun 2013. Alhamdulillah, Shaklee memberi saya peluang sebarkan banyak kebaikan dan tentu juga income yang sangat hebat!!





Jangan lupa ye, Contact saya di sini ye:

Fb:Farhanah Omar
Fb pagesSupplement Farqistina
Call/ Whatapps: 0125716112

Nak senang just click kat sini 
http://www.wasap.my/60125716112


SHARE
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments:

Post a Comment