Favourite Color: Color & Personality!


Hai peeps!!

Cerita cerita favourite color..Masa kawin dulu, mesti akan buat weeding dengan color yang kita suka kan?? I love PINK soo much! saya kawin pun color pink. Dapat pulak anak pempuan, habis ku kerjakan dia dengan pink.

Sekarang, saya takde la sangat obses dengan color. As long as sweet dimata saya, saya layankan aje.. Saya rasa, wajah kita, penampilan kita pun, boleh dipengaruhi oleh color!


Warna dan Personaliti

Orang yang suka warna pink, biasanya tegas tapi manja manja sikit. Pastu suka pulak bermadah madah. Romantik ok!. Pastu tak suka bising. Tak suka kelam kelibut. Tak banyak cakap, tapi suka fikir.. Hermmm yang ni macam tak kene je.. Saya suka cakap!  Tapi penggemar pink biasanya sangat cepat marah..tapi mudah reda.. 

Jangan risau..saya cool je..kiki 

Me with pink!


Your trusted shaklee distributor
Far 0125716112
insta: Farqistina
fbpages: Supplement Farqistina
SHARE
    Blogger Comment
    Facebook Comment

3 comments:

  1. wahhhh lagi sorang geng PINK! ;)

    http://herneenazir.com/2014/09/29/cabaran-30-hari-blogging-day-14-favourite-colour-pink/

    ReplyDelete
  2. wewitttt...i love pink too

    ReplyDelete
  3. hehe.. c.na tau jiha suka pink!! kak hernee pun suka pink??hehe..

    ReplyDelete