Darah Tinggi Semasa Mengandung Dan Kesan Pada Ibu

 Salam semua..

Hari ini, saya nak sambung sikit penceritaan saya pasal darah tinggi semasa mengandung. Saya juga nak kongsikan supplement yang boleh di amalkan supaya dapat mengawal tekanan darah normal ibu semasa mengandung.


Supplement Untuk Ibu Mengandung  Yang Ada Darah Tinggi

Saya ada tulis satu entry yang berkaitan supplement yang perlu di ambil sekiranya ibu mengandung mengalami masalah darah tinggi.  Kalau nak baca secara detail boleh refer kat sini ye:  Atasi Masalah Darah Tinggi Ketika Mengandung.  Antara supplement yang saya cadangkan adalah Ostematrix dan Garlic. Kenapa ya?

  • Ostematrix
Pengambilan kalsium sebanyak 1000mg sehari boleh mengawal tekanan darah normal.Banyak kajian yang telah dilakukan. Salah satu nya adalah,  kajian terhadap 2500 orang yang telah mengambil 1200mg kalsium, dapat turunkan kadar sistolic dalam tekanan darah sebanyak 1.9 point. Diastolic pula sebanyak 1.0 point. Ostematrix mampu memberi kita tidur lebih lena dan boleh bangun dengan cergas. Kalau tidur dah cukup, pasti badan cukup rehat, mudah la untuk dapatkan tekanan darah normal


  • Garlic
Dikenali juga sebagai antikanser.Ianya mampu untuk menurunkan kadar tekanan darah normal. Garlic juga merupakan antibiotik semulajadi! Dapat membantu dalam mengelakkan dari blood clot.




 Ape ape nak tanya, boleh contact saya yer

Far 0125716112
SHARE
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments:

Post a Comment