Kulit Bersih Untuk Tambah Keyakinan Diri


Assalamualaikum w.b.t

Hai peeps!

Saya nak story pasal kulit bersih dan segar la hari ni.Sebabnya,  kulit yang sempurna seperti itu memang dah jadi kegilaan ramai orang sejak berzaman lagi. So hari ni, saya teringin nak share dengan semua pasal kebaikan Set Skincare Shaklee. InsyaAllah, dengan menggunakan Set Skincare Shaklee, memang boleh membantu untuk menghasilkan kulit wajah wajah yang lebih segar dan bersih. Tona kulit pun cantik.Serius puas hati! Tambah lagi dalam set ni, ada satu essence yang fungsinya lebih kurang macam produk yang terkenal di pasaran dunia!!  Meh saya citer satu satu.

NUTRIWHITE YANG SANGAT BEST!

Set Skincare Shaklee ada banyak jenis. Tapi hari ni, saya nak citer salah satu daripada nya iaitu NUTRIWHITE SHAKLEE. Saya pun, pada awalnya, just try and error je. Kebetulan masa tu, pencuci muka saya habis. Saya pun ada nak order supplement lain kat customer, so saya amik kesempatan tu, order la skali pencuci mukanya. Kali pertama pakai, memang rasa pelik. Apsal pencuci muka ni, tak bau ape-ape! Siap boleh kata, hidung saya yang problem kot. Hahaha. Tapi lepas dah guna banyak kali, baru saya tahu bahawasanya, pencuci muka NUTRIWHITE SHAKLEE memang tak de bau bauan langsung! JIMAT PULAK TU! Saya dah pakai almost 3 bulan, tapi tak de bayangan nak habis lagi.. Yang saya suka, kalau muka rase tak selesa, melekit, kering, atau berminyak, segalanya akan rase selesa dan segar after basuh muka dengan pencuci muka nya. Bukan overclaimed tau!! Saya dah bagi cuba kat kakak dan adik saya, dorang kata memang best!! Kenapa pencuci mukanya sangat selasa, kat bawah ni saya citer satu persatu

KANDUNGAN NUTRIWHITE SHAKLEE

Shaklee memang sangat teliti dalam setiap produknya. No wonder la, ianya dah 100 years kat dunia ni. Ada 16 ramuan yang sangat berkualiti  dalam Set Skincare Shaklee yang membuat nya begitu istimewa. Gabungan ini lah, yang menjadikan Set Skincare Nutriwhite Shaklee  ni se gah produk produk kecantikan yang terkenal dan bernilai ribuan ringgit. Tapi dengan Set Nutriwhite ni, belum sampi seribu pun ,tapi kesannya memang best!!

SET SKINCARE NUTRIWHITE SHAKLEE


SET NUTRIWHITE SHAKLEE

  • Nutriwhite Action Make up Remover
Boleh dijadikan sebagai SCRUB. Sebabnya ekstrak tunas pokok bic yang ada didalamnya boleh menanggalkan sel mati dengan lembut dan tak tinggalkan kesan. Tak de sakit sakit tau. Ekstrak Aloe vera yang ada juga boleh menegangkan kulit dan segarkan kulit. So kulit tak la berminyak, lebih berseri dan lebih la lembutnya.



  • Nutriwhite  Gentle Deep Foaming Cleanser
Boleh bersihkan kulit, Ekstrak rumpai laut buat boleh la berkerja sebagai agen untuk hilangkan kekotoran dan sel-sel mati. Dalamnya yang ada ekstrak alga juga boleh dijadikan sebagi agen menyahtoksin dan melembabkan kulit. Ada pulak strawberi begonia yang memang dah lama glamer dalam cerahkan kulit dan imbangi pigmen dalam kulit.



  • Nutriwhite Soothing Radiance Whitening Softener
Bertugas sebagai toner.Boleh mengekalkan kulit muka pada ph yang seimbang. Ekstrak rosemary buat muka jadi lebih fresh dan tegang. Ekstrak Kudzu pulak boleh jadikan kulit  lebih cerah dan tegang. Kudzu ni sejenis tumbuhan yang dikenali jugak sebagai Japanese Arrowroot.


  • Nutriwhite Daily Defense Whitening Essence
Ni memang terbaik. Untuk cerahkan kulit dan tegangkan kulit jugak.Boleh stabilkan pigmen pada muka tulus mulus kite ni. Boleh hilangkan tompok-tompok hitam dan akan tambahkan lagi kelembapan kulit. Kulit sekiranya dibelai macam, tu, lama kelamaan mesti la lawa kann..




  • Nutriwhite Spot Whitening Treatment
Kembalikan kulit akibat dari kesan kesan cahaya matahari. Memperbaiki kesan pigmentasi. Kaya dengan Vitamin C. Vitamin C sangat penting untuk sekatakan tona kulit dan boleh hasilkan tona kulit yang lagi cantik. Kalau makan lagi Sustained Vitamin C, lagi la marvelloous!!


  • Nutriwhite  Daytime Whitening Lotion
Licin dan kaya dengan pati botani yang boleh mencegah kerosakkan kulit. Oh ada lagi , Ekstrak Mulberi pun sama dapat bantu selamatkan kulit daripencemaran sekeliling.



  • Nutriwhite Overnight Renewal Whitening Cream
Boleh merawat kulit sewaktu tidur. Tindakannya boleh melembabkan kulit dari dalam. Ekstrak Vitamin C nanti dapat kuragkan tompok hitam dan kulit muka yang segar dan bersih. Bangun pagi esok mesti muka feeling segar segar gitu!! 



Ini adalah set lengkap Nutriwhite. Complete siang dan malam. Set ini mampu untuk membantu anda mendapatkan kulit yang bersih dan segar! 

SIAPA BOLEH PAKAI??

Oh semua kulit yang tiada masalah sangat digalakkan. Kalau kulit berminyak dan jerawat ada produk lain, Jangan risau!! Nanti saya akan citer eh. 

So, jom kita jaga kulit!!

Far 0125716112


SHARE
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments:

Post a Comment