Cegah Penyakit Kritikal Untuk Kekal Sihat Di Usia Emas

Hai peeps!!

Di harap semua nya sihat-sihat ye.. Hari ni, saya nak cerita pasal pencegahan sesuatu penyakit adalah lagi baik daripada merawat.  Dari segi apakah? Saya rasa paling utama dari segi kos perubatan la kan? Masa, keluarga dan kerjaya juga. Semua tu akan ada masalah sekiranya seseorang itu di sah kan sakit! Oleh kerana itulah, kita perlu bertindak sekarang untuk capai tahap hidup yang lagi sihat.




UBAT MENCEGAH PENYAKIT??

Mana ada ubat yang boleh cegah penyakit kan? Sebab ubat HANYALAH untuk orang sakit. Kalau orang sihat, segar bugar, nak makan ubat untuk cegah sakit memang sangat TAK BOLEH!! Doktor hanya akan memberi ubat pada penyakit yang dia tahu punca dan untuk merawat. Jangan salahkan doktor, kalau pergi jumpa doktor, tapi doktor bagi panadol je. Sebabnya, kalau doktor tak tahu kita sakit ape, mana boleh bagi sebarang ubat! 

MACAMANA NAK CEGAH PENYAKIT??

Untuk mencegah penyakit kita hanya boleh dapat dengan:
  • Mengamalkan cara hidup sihat
  • Makan makanan yang seimbang
  • Rajin bersenam
  • Tidur yang berkualiti
  • Mengamalkan supplement yang bersesuaian.

CARA SAYA CEGAH PENYAKIT

Saya memang suka mengamalkan VIVIX sebagai salah satu cara saya mencegah penyakit merbahaya.Saya suka, sebab memang senang nak amalkan, cuma sesudu untuk sehari. Macam saya suka ambilnya di waktu pagi sebelum saya makan apa apa. VIVIX ni kaya dengan reservatrol. Ape benda RESERVATROL? Boleh baca kat sini eh.Kebaikan Resevatrol

Apa kebaikan VIVIX?

Vivix memang banyak sangat kebaikan. Tapi untuk saya, saya jadikan VIVIX sebagai salah satu supplement untuk saya mencegah penyakit kritikal macam kencing manis, darah tinggi, kanser dan strok. Prevention is better than cure kan? So, saya spend sebulan untuk VIVIX, untuk kesihatan saya yang berpanjangan. 


Ihsan google


So, kalau mencari satu supplement untuk kesihatan menyeluruh, saya sangat cadangkan VIVIX! Terutama untuk mak n ayah kita. Kadang mereka payah kan, nak makan macam macam, so VIVIX memang sangat mudah dan sangat hebat! Pelaburan yang sangat berbaloi.



Ada persoalan, boleh contact saya ye :)

Far 0125716112
SHARE
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments:

Post a Comment