Little Scientist In Da House!


Hi peeps!!, cerita hari ni, pasal anak dara saya yang sangat excited nak pergi sekolah. Huhu, padahal tak sekolah lagi pun. Tapi sempena cuti sekolah ni, saya hantar Qist pergi program cuti sekolah di sebuah taska kat sini.   Dengan bayaran yang sangat rendah saya rasa sangat berbaloi.  Ada beberapa program seperti Strengthen Hand, Art & Craft, Little Scientist, Chef Cilik & Reading Technique. Qist 3 tahun, so boleh masuk Strengthen Hand, Art & Craft, Little Scientist dan Chef Cilik aje. Reading Tech belum layak. Oh ada lagi satu Music Class. yang ni pun Qist tak layak lagi. sebab guna recoder. Kalau guna piano kan BEST!!



Gambar ni kawan saya yang ambil.. Masa ni dorang class Little Scientist. Nampak tu, dorang tengah asingkan air dan minyak. Kata Qistina kat saya, sepatutnya bila di terbalikkan, minyak tu akan turun, dan air tu ke atas. Tapi, dia punya tak jadi. Saya heppy sangat dah, sebab dia dah pandai terangkan saya dengan jelas nya. 

Kelas Art & Craft

Last week ada kelas Art & Craft. Dorang dia ajar guna kan water colour dan jadikan beberapa bentuk daripada kertas.  Lagi satu aktiviti,gulungkan tisu dan celup pada warna, terus jadi variety of colour dekat tisu nya.

Alhamdulillah, dia pun nampak heppy, dan saya dapat rase kan banyak yang teacher tu ajar. 

Anak Heppy Mami Lagi Semangat!!


SHARE
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments:

Post a Comment