Impian 30k

Hi peeps!!

Impian saya bila ada 30K?? Saya memang sangat suka simpan impian. Tanpa impian tiada usaha. Tiada lah satu nikmat yang Allah bagi.



Saya dan 30K!!

1. Bayar segala hutang yang ada
Saya nak spend untuk bayar hutang


2. Saya nak spend untuk mak saya
Saya nak hadiahkan pada dia yang selalu sokong saya setiap masa


3. Saya nak buat saving
Saya nak simpan. Untuk saya dan keluarga


4. Saya nak spend untuk jejalan
Teringin  sangat nak pergi Jepun, Turki dan New Zealand


5. Saya nak buat pelaburan akhirat
InsyaAllah, saya nak sangat memberi dan membantu mereka yang memerlukan.. Teringat cakap Ust Don Daniyal, 


" Selalu berniat untuk memberi zakat sebanyak nya, dengan itu rezeki akan mudah"
 
InsyaAllah, saya target saya dapat ni pada tahun 2016. InsyaAllah.
SHARE
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments:

Post a Comment