CANTIK NYA KULIT DIA!!


Hi peeps!!

Hari ni, saya nak share lagi pasal kejayaan seorang pengguna Shaklee yang berjaya cantikkan wajahnya bersama supplement kesayangan dia. Asalnya, dia mcm kecewa sebab ada jerawat jerawat bertenggek diwajah nya. After consume beberapa supplement, wajahnya bertambah cantik dan flawless.

Ape yang dia gunakan??

Cik adik manis ni, hanya gunakan ESP, Vitamin E dan Vitamin C. Secara konsisten ye. Tak nak malas malas. Nak cantik kan? mesti kene rajin.. Asalnya dia juga mengalami healing krisis. Tetapi ianya hanya sementara sahaja. Sekarang, semuanya dah kembali normal. 

Testimonial Kulit Flawless



Kenapa Vitamin E penting dalam kecantikan kulit??

Vitamin E adalah vitamin yang mempunyai nilai antioksida yang sangat tinggi. Kita akan terdedah dengan pelbagai keadaan yang boleh membuatkan kulit kita kusam. Maka dengan itu, antioksida ini sangat penting dalam memastikan kulit kita sentiasa mampu menahan radikal radikal bebas yang akan menyerang kulit wajah kita yang jelita ni.

Tapi, badan kita tak mampu nak produce vitamin ni, dan ianya perlu diambil dalam diet harian. Macamna nak dapatkan? Ada orang sapu krim, ada orang makan pil, ada orang inject. Shaklee memang ada satu supplement yang dinamakan Vitamin E. Ianya dihasilkan daripada biji anggur. Itulah tujuan Vitamin E untuk kulit.

So, jangan biarkan wajah kita, tua sebelum usia. Tips nya, jgn stress, jaga kulit, dan jangan lupa amalkan supplement :)

Far


SHARE
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments:

Post a Comment