CARA ATASI KULIT BERMINYAK??


Hai peeps..

Kulit berminyak memang sangat merimaskan!! Apa yang boleh kita buat??

Pencuci Muka

Antara salah satu yang sering kita gunakan, adalah mencari pencuci muka yang bersesuaian. Tapi kerap jugak jadi, dah beli pencuci muka, lepas tu kulit kering pulak. Ataupun, after guna pencuci muka, kulit naik jerawat. Memang kulit muka sangat sensitive tau!! So sampai bile nak try error je guna pencuci muka???

Cara Atasi Kulit Berminyak!

Kulit yang sihat, memang akan bermula dari dalam! Saya ingat pesan mak saya, nak nampak cantik, dalam badan kene sihat dulu. Banyak yang kita kene jaga supaya kulit nampak berseri dan sihat. Terutama sistem perkumuhan, tidur yang cukup, makan makanan yang sihat, dan last skali harus ada bantuan bekalan nutrien iaitu supplement. Penting sangat ke amik supplement??? Penting, sebab makanan harian kita, tak mampu nak penuhkan segala nutrien dalam badan kita. Sejauh mana kita tahu badan kita cukup nutrien?? So, untuk kulit yang tak berminyak aya suka amalkan Sustained Realeased Vitamin C dari Shaklee. Tapi saya memang pengguna tegar VIVIX sekarang. Tambah pula sesekali saya akan topup dengan Shaklee Collagen Powder.



Alhamdulillah, saya memang rasa, kulit saya berbeza!!Susah nak berminyak. Extra bonus???Rase moist lagi.!!



Ape tunggu lagi, taknak kulit berminyak kan?? Jom berukar!!

Nak sembang banyak lagi?? jom call saye :)

far 0125716112
instagram: farqistina
fbpages:supplement farqistina
ur trusted shaklee distributor!!

SHARE
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments:

Post a Comment