Saya puas hati makan Set Kurus Shaklee


Hi peeps!!

Hari ni, saya cuma nak share pengalaman saya guna Set Kurus Shaklee. Pada saya ianya sangat senang dan best sangat!  Best nya sebab saya nampak perubahan angka pada penimbang saya. Kurus dengan Shaklee, tak perlu berlapar.  Boleh makan nasi. Cuma kawal sahaja cara makan.. Yang penting perut terisi, tapi pastikan biar makanan yang sihat. Apa sahaja yang kita amik, kita perlu tahu dan alert tentang khasiat dan kepentingan pada badan.

Set Kurus Shaklee

Set Kurus Shaklee

Saya concentrate betul betul set kurus ni, masa saya puasa tahun 2014. Masa tu, memang nekad nak kurus. Sebab dah tak larat nak rasa badan yang berat. Sebelum ni, saya makan set kurus ni, tapi saya tak konsisten.  Saya tak jaga ape yang saya amik. Tapi masa bulan puasa tu, saya memang nekad dan nak KURUS!   

Cara makan Set Kurus Shaklee di Bulan Puasa.

Sahur: Saya amik ESP dan Cinch Shake. Saya suka Cinch Shake perisa Latte. Sebab bulan puasa, so saya amik juga Performance Drink bersama Cinch Tea Mix. Kalau u all nak tau, gabungan PD dan Cinch Tea Mix ni la merupakan air yang mampu buat saya segar sepanjang hari. Tipu la , cakap tak penat, dah nama nya puasa kan, so harus penat. Tapi tahap kepenatannya, masih normal.

Berbuka: Saya banyakkan makan protien dan sayuran. Saya sangat limitkan karbohidrat.. Selepas tu saya akan amik Lecithin Dan Alfalfa. Nak tidur, saya akan makan Omega Guard. Seminggu skali saya cuci usus dengan HerbLax.

Keputusannya???

Alhamdulillah, saya dapat turun 4 kilo. Tak banyak?? Pada saya sangat banyak.Haha, Banyak baju saya dapat pakai. Yang penting banyak inch loss. Maka nya dengan  itu, saya sangat yakin dengan Cinch yang tag line nye Inch Loss. 

Maintain kurus masa Raya?

Part ni, saya lagi bahagia.Tipu la, sape cakap no cheating day time raye kan? Saya memang makan semua makanan yang saya teringin nak makan. Tapi saya susulinya dengan Lecithin dan Omega. Hasil setelah seminggu cuti raya??Alhamdulillah, balik je dari kampung, esok paginya saya terus pergi timbang, dan hasilnya??????????

berat saya maintain!!!!

Gembiranya saya. Speechless!! Masa ni , saya tambah yakin dengan apa yang saya amik. Tiada isu, berhenti makan set kurus shaklee jadi gemuk. Sebabnya, Shaklee ni supplement je pun. Bukan ubat kurus. Ianya hanya membantu kita mengawal berat badan, dan membantu kita cukupkan segala keperluan badan. Pembakaran lemak oleh Omega Guard, memang penting dalam membersihkan salur darah. Pada masa yang sama, lemak lemak jahat pun dah tersingkir.  Sebab tu, saya selalu cakap, supplement shaklee ni, biasanya kesannya datang dalam keadaan berpackage.  Maksudnya??

Contoh begini, kita makan set kurus. Dalam tu pun, ada ESP. Pada masa yang sama, kulit jadi lebih bersih dan gebu! Tak ke untung???

So u all, kalau nak tau banyak lagi, jangan segan silu tanya je saya. Oh , kalau nak tengok gambar sebelum dan selepas saya makan set kurus shaklee, boleh refer disini ye. Kurus dengan Shaklee


Good Luck!

Your Trusted Shaklee Independent Distibutor
Far 0125716112
instagram: farqistina
fbpages: suppleement farqistina

see u there :


SHARE
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments:

Post a Comment