Psstt.. Best ke buat bisnes??

Hai!

Ada orang pernah juga tanya saya, best ke buat Shaklee??Kenapa orang sanggup berhenti kerja dengan Shaklee?? Jom saya cerita, kenapa best sangat buat Shaklee.


Shaklee make me changes!!

Shaklee memang buat saya berubah. Saya perasan sorang ke?? Haha, tak kisah la, yang penting sejak saya join Shaklee, banyak rutin saya berubah. Hari hari, telinga saya di jamu kata kata positif dan sangat dikelilingi orang yang positif. Susah saya nak dengar kata kata negatif dari family shaklee saya. Kami sangat help each other. Susah senang kami discuss sesama..

Cari duit semata??

MasyaAllah, jauh benar tanggapan tu. Dalam group kami, kami di latih untuk beri sehabis baik pada customer. Selalu mengingat sesama kami, tentang apa kekurangan yang perlu diperbaiki. Dalam bisnes ape pun, memang semua orang akan kejar untung! Kata mak saya, jangan berniaga kalau rugi! Memang itu falsafah berniaga. Tetapi, tak semestinya kita nak untung hinggakan belakangkan segala urusan lain. Dalam bisnes, perhubungan dengan customer tu sangat penting. Kita kalau pegi kedai makan, kalau  makanan lambat sampai, lambat amik order, agaknya nak pegi lagi tak lain kali?? Mesti tak nak kan. Sebab tu, kami sangat pentingkan ukhwah antara kami. Ramai yang jual Shaklee, endingnya jadi kawan baik dengan customer. .

Shaklee MLM yang adil.

Dalam Shaklee, sistem nya sangat adil. Memang ada upline ada downline. Tapi downline boleh je pintas upline dari segi pendapatan dan pangkat. Tak de hal. Shaklee punya sistem, sapa rajin, dia dapat. Saya malas, taknak buat..Bye! Bye!!Simple bukan. so, semua org kene keje kuat. Tak kire upline atau downline. 

Hadiah naik Rank dalam Shaklee 

Bonus yang best

Bonus Shaklee akan masuk ke dalam bank setiap tengah bulan. So sale yang di buat bulan ni, bonus nya di bulan depan. So every month kene buat sale. Setiap bulan bonus nya lain. Sape keje  kuat, hasilnya pun harus lebat!!

Ada juga program 3C. Car, Cash Conference.  Boleh dapat free trip ke luar negara. Buat umrah pun boleh. Fully sponser tau. Beg pun shaklee bagi. Bawak badan saja! eh jangan lupa baju bawak la kan :P. Car tu, dalam bentuk duit, so..pendek kata  kete beli, pastu tiap bulan Shaklee bayar! Best kan??


Bersama mak shaklee saya di National Conference( with Car Bonus)

Sebab tu, ramai yang sanggup berhenti kerja. Kalau dah buat Shaklee, gaji 6 angka, makan gaji gaji 4 angka. Makan gaji,  kekangan masa, anak tak sempat pegang. Mestila, dorang rela tinggalkan makan gaji, then concentrate buat Shaklee.

I'm really enjoy with Shaklee

Alhamdulillah, saya enjoy dengan Shaklee.. Saya rase, teruja bersama orang yang hebat. Saya rasa hepi jumpa ramai kawan baru. Yang paling mahal, even tak pernah jumpa, tapi kami sangat rapat!!
Kalau ada yang nak, mula bisnes dari rumah..Shaklee, is the best for u!!


Jom join saya!!

Salam sayang,
far 0125716112
instagram: farqistina
fbpages:supplement farqistina
ur trusted shaklee distributor!!




SHARE
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments:

Post a Comment