Saya yang simple!


Hi peeps!!

Saya busy sikit! Tapi biasa la tu. Nama pun nak dapat sesuatu luar biasa, kerja pun perlu dan harus lah luar biasa.

Saya penah buat entry pasal saya. Simple entry to make u all tahu who am i..Nak tahu?? boleh baca kat sini eh Who am i?

Saya yang simple!

Saya memang simple pun. Kalau u all nak tahu, maksud nama saya adalah "Cahaya Kegembiraan". Memang saya bersyukur, mak n arwah ayah saya kurniakan nama seperti itu. I'm feel soo heppy. Sebab saya pun memang selalu hepi je..


Saya sekarang aktif share pengalaman saya dengan Shaklee. Saya memang dari zaman belajar suka share ape yang saya suka. Dulu zaman belajar, saya memnag jadi supplier tudung bawal Terengganu kat kawan kawan n lecturer saya ! Haha.. Opps, termasukla kaften. Sebab as u know, bawal dan corak batik Terengganu memang jadi kegemaran ramai kan?? So bila orang tanya, apa yang saya pakai..so saya share. Dan alhamdulillah, org pun suka untuk beli.

Sekarang,.saya masih share, share pengalaman saya dengan Shaklee.. Saya excited nak story perkara atau benda yang saya suka. Sebab itu akan buat saya lebih free.Saya tak terkongkong. Sebab tu saya decide nak jual shaklee, sebab saya yakin kebaikkannya!

Pengedar Shaklee Best

So, sekarang saya adalah pengedar shaklee yang best dan sporting :) di Port Dickson! Kawasan COD saya adalah di sekitar PD, Seremban, dan berdekatan dengannya..

Tapi weekend saya boleh je COD di sekitar Shah Alam dan Banting!!

So u all, mau jumpe saya, atau bersembang pasal Shaklee dengan saya? Atau juga nak bina bisnes dengan Shaklee?? Jom! Ayuh call saya okeh!!

Salam sayang,
far 0125716112
instagram: farqistina
fbpages:supplement farqistina
ur trusted shaklee distributor!!
SHARE
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments:

Post a Comment