LUNCH FREE DI PULLMAN PUTRAJAYA!


Assalamualaikum w.b.t..

Semalam saya ada pergi hadirkan diri dalam satu majlis meraikan seorang Master dalam Shaklee. Nama majlis nya adalah Master Celebration, dan dibuat di Pullman Putrajaya Lakeside. Tempatnya sangatlah cantik. Ape yang paling saya tertarik nak share kat sini, Shaklee memang sentiasa meraikan semua ahli-ahli nya. Tak kira la, dari rank yang paling rendah iaitu Distributor hinggalah ke Master. Pada mereka yang mungkin belum tahu, dalam Shaklee, rank yang tertinggi adalah Master. Pada rank ni, income mereka memang dah confirm 6 angka!!Semalam Master yang diraikan adalah Master Kam Maria dan suaminya Master Firdaus. Mereka berjaya mencapai impian bersama Shaklee dalam hanya masa 9 bulan!!  




Event Shaklee TERBAIK!

Saya dah banyak kali ikut event Shaklee yang meraikan kejayaan ahli mereka yang berjaya naik rank. Ada National Conference, Motivation Rally dan latest adalah Master Celebration. Semua event ni, memang sangat best dan yang best skali, dapat hadiah yang dorang bg free :)

Macam event semalam saya dapat lunch free lagi kat Pullman Putrajaya tu. FREE eh, saya takde spend ape pun. Cuma spend, minyak kereta je nak pegi Putrajaya!!Pendek kata, bile kite serius berbisnes bersama Shaklee, mesti ada habuan untuk kita. Belum lagi saya cerita yang asas, macam bonus setiap bulan, car bonus dan jugak jejelan free yang Shaklee tanggung. Cuma sign up as member, pastu kita mampu dapat semua ni. Tapi kena la usaha. Mana ada kejayaan datang bergolek kan??

Satu perkara lagi yang saya suka sangat dengan Shaklee, event-event yang dianjurkan biasanya boleh bawak anak anak. Memang tak namanya program Shaklee, kalau tak disertai oleh bunyian dari kanak kanak bermain. Nampak best sangat suasana tu. Memang since kite join Shaklee, apa apa aktiviti kita adalah bersama family tau. Memang tak de isu la, nak fikir anak kene tinggal kat umah bila nak berbisnes.

Kenapa ramai memilih Shaklee

Itu adalah jawapan kenapa ramai antara mereka yang pilih Shaklee sebagai salah satu bisnes! Semua orang ada peluang dan ruang yang sama. Masa yang semua ada juga sama iaitu 24jam sehari. Cuma yang tinggal, mahu tak kita berkorban sikit untuk menjadi orang luar biasa?? 

Hasil yang luar biasa hanya boleh kita perolehi dari usaha yang luar biasa!! Kalau kita setakat buat benda sama hari hari, kita pun akan dapat hasil yang sama setiap hari..

Semua orang ada impian kan..

Jom, realisasikan impian kita..


SHARE
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments:

Post a Comment