Jerawat Banyak Punca Lambat Ada Boyfriend

Assalamualaikum..

Malu kan banyak jerawat??Rase kurang confident nak duduk dekat khalayak ramai. Rase macam org pandang je kan.Padahal sebenarnya..tak de pun orang cakap macam tu.




SAMPAI BILA NAK MUKA BERJERAWAT


Ha,takkan nak biar kan? Kat pasaran memang banyak sangat dah rawatan untuk muka berjerawat.Tapi,samaada kita yakin atau tidak untuk jadikan produk atau rawatan itu sebagai solusi pada masalah kita atau tak.. Macam saya, saya memang susah sikit nak cuba sebarang produk.Walaupun tengok testimonial orang banyak-banyak.Lagi satu penyakit saya, saya memang tak suka produk yang hanya berasaskan luaran sahaja. Sebab, pada saya kesihatan kulit datangnya dari pemakanan kita juga. Kita tengok orang zaman dulu-dulu,dorang belum ada produk kecantikan,tapi dorang mengamalkan makanan yang sihat. Betulkan?? Sebab tu,saya sangat yakin kecantikan dan untuk rawatan muka ianya datang dari makanan yang sihat dan berkualiti.

RAWATAN MUKA DENGAN SUPPLEMENT


Rawat jerawat dengan supplement?Ye..kita ubah corak pemakanan.Kita beri makanan sihat untuk kulit.InsyaAllah..kulit boleh bernafas dengan sihat dan nutrien untuk sel sel kulit akan cukup.

SUPPLEMENT UNTUK KULIT BERJERAWAT

Okey..tadaa..

Bcomplex
ESP
Sustained Released Vitamin C
Vitamin E

Ini lah, makanan tambahan untuk kulit berjerawat. Bcomplex tu untuk betulkan keadaan kulit berjerawat. ESP pula untuk bekalkan protien untuk kulit dan sel dalam badan. Memang basic asas untuk kulit lawa..harus rajin amalkan protien yang berkualiti macam ESP ler. Sustained Released Vitamin C memang glamer dalam kaitan nya dengan kulit. Vitamin E harus untuk betulkan cacat cela parut diwajah..

Kalau rasa segan nak ada boyfriend, sebab muka berjerawat, kenala bertindak sekarang juga tau! 


Far 0125716112
Fb pages: Supplement Farqistina
Instagram: Farqistina

SHARE
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments:

Post a Comment