VIVIX kah punca nya??


Assalamualaikum..

Lama tak menulis..Rindu jugak kat blog saya yang tak seberapa ni. Lately ni, memang ramai yang sakit mata kan? Hampir setiap hari ada je, student yang datang kelas sakit mata. Disuruh balik, katanya duduk rumah pun tak buat ape. Risau jugak takut berjangkit, kat saya ni satu hal la, kat kawan kawan kelas dia pun sama juga.

Sakit Mata

Nak jadi citer, last wekend memang my dotter pulak sakit mata. Nasib baik saya pantas. Bagi dia makan Nutriferon, pastu terus hantar klinik, Badan dia pun dah start panas, jadi dapatlah ubat sakit mata dan ubat demam.

Bila si chomel saya tu dah sakit mata, nak tak nak, mesti saya risau saya  pulak yang berjangkit kan.. Tapi yang klaka nyer..ku sangka, diriku yang berjangkit, rupanya  housemate saya pulak yang berjangkit hahah.. Huhu, kuat betul bonding dorang kan.. Kata kawan saya tu..

" mungkin dia terlupa nak makan VIVIX kot"

Saya ketawa je.. Betul ke eh makan VIVIX boleh tak kena sakit mata?? Logiknya ada jugak, sebab makan vivix kan boleh tingkatkan imunisasi badan kita. Boleh jadi perisai pada badan. Tapi tak de la, makan hari ni terus kuat esoknya kan..Tapi saya dah makan 3 botol. Mungkin kot :)




VIVIX Shaklee



Yang pasti, alhamdulillah, VIVIX memang buat saya tambah sihat. Asalnya saya amik VIVIX sebab saya sedar family background memang ada yg kene penyakit 3 serangkai tu.So saya jadikanlah VIVIX sebagai perisai saya supaya dielakkan dari penyakit2 yang ada..Lagipun, masa saya pregnant kan si chomel saya tu, darah saya tinggi, Takut jugak kan..Apa lagi,  saya decide la VIVIX antara usaha untuk saya kekal sihat.Pada saya, kalau badan sihat, semua benda kita mampu buat. Tapi kalo badan tak sihat, duit banyak pun kita tak enjoy kan??

Rugi kot kalo mcm tu..

Saya pun suka jadikan supplement ni salah satu reward utk badan saya. VIVIX ni  memang mahal,, saya tak nafikan..Tapi saya ada cara nak buat caner nak beli VIVIX secara MURAH!! wink wink..

Cepat contact saya nak tahu tau :)

VIVIX untuk mereka yang menghargai kesihatan :)


Your Trusted Shaklee Independent Distributor

FAR 0125716112
Fbpages: Supplement Farqistina
Instagram: Farqistina 
SHARE
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments:

Post a Comment