Testimonial Nutriferon


Assalamualaikum w.b.t

Saya dah ada cerita pasal Nutriferon Shaklee kat previous entry saya yang namanya Panadol Semulajadi. Hehe, saya memang suka panggil panadol semulajadi sebab memang pasti nutriferon tu semua dari bahan semulajadi. Kalau setakat sakit kepala? selsema? demam? minum je beberapa hari, InsyaAllah, Allah sembuhkan. Saya bukan apa, takut jugak dgr kisah panadol ni kan, banyak sgt yg buruk dari yg baik.

Saya nak share antara testimoni mereka yang berjaya mengubati demam dengan Nutriferon. Jom tengok!


Ianya bukan setakat untuk orang dewasa, tapi kanak kanak 2 tahun pun dah boleh makan. Sesuai tau, jadikan amalan harian. Terutama mereka yang memang ada penyakit kritikal, dan mereka yang kerap demam atau jatuh sakit. 


Nak tau banyak lagi? Jangan segan contact saya tau :)

Love,
Far 
0125716112
Fb pages: Supplement Farqistina
Instagram: Farqistina

SHARE
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments:

Post a Comment