Panadol Semulajadi Saya


Assalamualaikum semua..

Hari ni saya nak share sikit tentang Nutriferon Shaklee. Mungkin tak ramai yang tahu tentang Nutriferon Shaklee. Menjak saya kenal Nutriferon, memang saya langsung dah tak consume panadol! Saya sakit kepala atau selsema, memang saya akan makan nutriferon bersama Vitamin C. Alhamdulillah, biasanya ianya akan pulih.

Nutriferon Shaklee

 Apakah Interferon

Interferon merupakan protien yang terhasil daripada pelbagai jenis sel yang ada dalam sistem kekebalan tubuh kita. Tujuan penghasilan nya adalah penting bagi menjadi perisai kepada virus, bakteria, sel tumor atau pelbagai jenis sel asing yang akan mengganggu tubuh badan kita. Apabila interferon ni terhasil, maka badan kita akan lebih kuat menentang penyakit atau virus yg datang. Namun pada zaman kini, ada terhasilnya interferon yang dihasilkan sendiri dari gabungan bahan kimia dalam membantu pesakit pesakit kritikal seperti Kanser, HIV dan  Hepatitis

Nutriferon Shaklee

Nutriferon Shaklee merupakan interferon semulajadi yang satu satunya di hasilkan di dunia. Ianya telah di hasilkan oleh Dr Kojima dari sumber sumber semulajadi.

Apakah Kandungan Nutriferon?

Dalam Nutriferon ada biji labu, biji Plantago Asiatica, Honeysuckle Jepun dan Bunga Safflower.  Kalau nak tahu, biji labu tu sebenarnya boleh di jadikan agen yg akan merangsang pengeluaran inteferon semulajadi dalam badan dan jugak boleh menentang radikal bebas dlm menyebabkan kanser. Ha, setahu saya, biji labu jadi kuaci aje :)

Kebaikan Utama

  1. Nutriferon dikenalpasti dapat mengukuhkan sistem imun dalam masa 3 hari.
  2. Melawan kanser dan tumor
  3. Melindungi dari influenza
  4. Meringankan stress n kelesuan
  5. Melambatkan penuaan
  6. Mengurangkan infeksi oleh pesakit Hepatetis B & C
  7. Mengawal Menopaus
  8. Memperbaiki PMS

Itu la cerita berkaitan panadol semulajadi saya. Saya memang panggil dia panadol, sebab kalau saya nak demam pun, saya cepat cepat makan. Apatah lagi selsema, memang sangat mujarab. Kalau orang yang kerap tak sihat, demam, sesuai jadikan nutriferon ni amalan harian.Pastu, kalau ibu menyusu, sesuai sangat minum nutriferon lebih lebih lagi time anak demam atau selsema. Tambahan pula, ianya dapat juga jadi sebagai agen antibodi badan.

Nutriferon Shaklee

Jom bertindak! 

Say No to Panadol!!

Far 0125716112

SHARE
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments:

Post a Comment