Apa yang saya baca?


Assalamualaikum w.b.t

Tajuk hari ni tentang apa yang saya baca?

Ilmu ni kan luas..Memang kene rajin membaca baru kita berbeza dengan org lain. Kalau kita nak hebat, mestilah kene rajin membaca. Skema la plak!

Antara bahan ilmiah yang saya suka baca. Meh saya share:

Buku Education

Ni buku wajib. Sebab nak ngajar anak orang kan? Ha, harus kene rajin tambah ilmu.So, confirm la saya kena rajin tgk buku-buku utk saya ngajar dan jugak kadang2 saya tgk buku online saje. Senang sekarang ni. Kalau dulu, susah nak cari sekarang semua ada di hujung jari. Tinggal nak cari ngan tak nak je.


ihsan google

Majalah

Saya memang suka beli majalah. Kadang apa yang ada di majalah, kita boleh tengok dan refer sepanjang masa. Macam Majalah Solusi tu, sarat dengan ilmu agama. Memang puas hati baca dan simpan majalah macam macam tu

Ihsan Google

Novel

Saya kurang suka baca novel, sebab saya ni sangat tak sabar. Haha..Mana la saya tahan nak tunggu smpi saat akhir. Tapi kalau saya baca pun novel Ramlee Awang Murshid! Novel dia memang kita langsung tak boleh nak skip. Skip je, confirm tak paham. Saya suka la, sebab unexpected ending. Huhu, memang sangat best.

Ramlee Awang Murshid:Ihsan google

Tafsir Quran

Antara yang saya suka baca sekarang ni, sebab sebelum ni saya jarang baca tafsirnya. Bila baca tafsirnya, memang tak jemu kan? I love it!

Buku Cerita Kanak kanak

Sebab ada anak, harus kene suka baca. Baru la, dapat spend quality time dengan si comel saya tu. 


Buku Nutrition/ Supplement

Sebab saya jual supplement kat orang. Apa yang saya expect orang terang kat saya, mcm tu jugak la, saya treat customer saya. So, saya harus kene rajin membaca.. Shaklee ni, memang sangat buat saya berjaya rajin membaca buku yang diluar bidang saya tau!


Okey, tu je yg saya kerap baca dan saya suka baca..

 Bye!!



Salam sayang,
far 0125716112
instagram: farqistina
fbpages:supplement farqistina
ur trusted shaklee distributor!!



SHARE
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments:

Post a Comment