My Love


Assalamualaikum

Hari ni saya nak cerite pasal My Love! So ayat harus jiwang sikit kan.. Haha..

My Love

Dia buat hidup saya lebih bermakna..
Dia buat hidup saya lebih ceria
Dia buat hari saya terisi
Dia buat saya ketawa
Dia buat jadual saya lebih padat
Dia buat saya jadi sangat penyayang
Dia buat saya jadi 'singa' kadang kadang
Dia buat saya jadi story teller
Dia buat saya jadi driver
Dia buat saya jadi penyanyi lagu favorite dia
Dia buat saya jadi ustazah
Dia buat saya jadi saintis
Dia buat saya jadi doktor peribadi
Dia buat saya jadi pelawak

Dia pandang saya sebagai superwomen
Dia pandang saya sebagai peniaga SHAKLEE yang tegar
Dia pandang saya sebagai seorang teacher kepada abang abang
Dia pandang saya sebagai tukang masak
Dia pandang saya sebagai problem solver
Dia pandang saya sebagai banker
Dia pandang saya sebagai penyelamat
Dia pandang saya sebagai  pelumba kereta 


Dia adalah My Love saya

Dia adalah Qistina Nur Zahrah


SHARE
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments:

Post a Comment