Sebu Perut??


Hi peeps!

Hari ni saya nak citer sikit pasal Peppermint Ginger Plus, Shaklee. Apa yang best?

Sesuai sangat kalau kita perut sebu, masuk angin sebab makan lambat, pening kepala sebab angin, atau makan makanan yang berangin! Kalau orang yang morning sickness pun sesuai tau. So tak de la loya loya sangat!


Asalnya, saya memang kerap perut masuk angin. Takpun, kalo saya makan banyak sangat, mesti perut tak sedap. Dulu makan ubat angin tu la. Macam gaviscon tu. Tapi sekarang, saya just pakai Peppermint Ginger Plus ni. Nak best larut dalam air, pastu minum

Dia punya mint, buat perut dan tekak jadi nyaman giler

So sesiapa, yang kerap sebu, better la amik ni. Memang antara supplement favourite saya!

Ok bye!!

Your trusted shaklee distributor
Far 0125716112
insta: Farqistina
fbpages: Supplement Farqistina
SHARE
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments:

Post a Comment