Dalam beg awak ada ape eh??


Assalamualaikum..

Cerita pasal beg, saya selalu pening nak organize handbag tau! Biasanya handbag saya akan jadi "stor"kat semua barang qistina..Adui anak...Kadang pernah terjumpa remote Astro dalam handbag!!
Mau tak terkejut kann..

Pilih Handbag

Menjak  ada anak, memang handbag kene tukar saiz. Confirm! Dulu saya suka jugak pakai handbag yang hand carry, tapi bila dah  ada anak,  tinggal kenangan je la handbag macam tu. Pastu, pada saya la, kalau dah ada anak kecik, handbag yg sesuai kene la ada tali yang panjang. Kot terdesak, boleh la sling kan aje handbag, dan dukung aje anak!

Apa dalam beg??

Ini isi handbag saya..tadaaa..


Saya memang dah masukkan pelbagai item dalam beg2 kecik tu. So, yang beg color oren tu ada buku pasal customer, harga barang Shaklee, pasal blog saya, catatan pasal target atau ape ape yang saya teringin nak buat, dan ada jugak satu buku tu, saya suka catit apa yang saya suka baca. Nanti senang nak refer. Kite ni,bila dah  banyak sangat perkara nak buat, LUPA tu memang perkara biasa. Macam banyak kan bukunya?? Dulu saya guna satu buku, buat divider je, tapi qistina kalau jumpe, confirm habis dia kacau. So, bile disorokkan dalam beg kecik mcm ni, dia memang tak nak bukak. Yang dia tau bukak wallet dan cari pen aje.


Yang hitam tu wallet saya. Yang peach tu, wrislet coach dari neny Shaklee saya. Saya letak supplement saya dan duit syiling. Biasanya saya memang tak lekang dari Cinch Tea Mix, Nutriferon, Lecithin dan Omega. Tapi, kalau long journey saya tambah lagi yang selebihnya. Wristlet ni, ada sentimental value tau, hadiah hasil kerja keras naik supervisor. Best kan? Hehe.. Nak jugak?? boleh..jom ikut saya! Bukan setakat coach tau, emas pun saya dpt.. tu dari mak Shaklee saya. Terbaikkk! Sebab tu, saya tengah susun strategi lagi, tolong orang ramai2.. InsyaAllah, mesti lagi cepat berjaya dalam Shaklee ni. Untung untung dapat g bercuti free plakkan! 

                                         

Okey sambung lagi.., yang color pink tu, harta my qistina. Getah rambut la. Sikat la. mcm2 lagi laa.. Pastu wet tissue tu memang wajib bagi saya dan qistina. Qistina pun kekadang after makan dah pandai minta wet tissue. Senang la wet tissue ni untuk kami yang selalu travel. Boleh guna untuk pelbagai tempat. Sebab tu saya beli yang kecik. Senang nak simpan.

Lagi satu most important, handphone ler..

Kena rajin kemas handbag!

Saya ada baca kat majalah, katanya handbag adalah tempat pembiakan beribu ribu bakteria tau! Ha,so make sure rajin kemas handbag, jangan bagi handbag bersarang eh.. Pada yang suka tukar handbag seminggu sekali tu, memang cayalaa. Saya memang kurang gemar sikit tukar handbag..Kenapa eh?? Malas kot?? huh!


Okay la  peeps, see u later, bye!



Salam sayang,
FAR
Ur Trusted Shaklee Distributor!!
0125716112
Instagram: Farqistina
Fbpages:Supplement Farqistina


SHARE
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments:

Post a Comment