My Vission Board: Bila cita cita di zahirkan


Assalamualaikum..

Hi peeps, hari ni nak share sikit target saya join Shaklee. Sungguh nak cerita, masa join awal dulu, saya suke suke je. Saya nak keluar dari zon selesa saya.. Cuba buat benda saya tak penah buat. Ayoo, mana pernah saya jual supplement sebelum ni. Zaman belajar dulu ada la jual tudung, jual kaften, jual batik.. Tu lain sikit kot. Shaklee ni, yang sangat best, sebab ramai giler orang yang jual. Di situ lah, bermula nya cabaran.

Shaklee Effect

Shaklee effect untuk saya? Serius saya cakap, Shaklee buat saya kenal DIRI sendiri! Kenal ALLAH! Memang harga yang paling mahal, yang saya tak dapat cari kat tempat lain. MasyaAllah, saya yakin, Allah jumpa kan saya dengan Shaklee, adalah untuk saya kenal RAPAT dengan NYA. Untuk saya tak berhenti merintih padaNYA. So many miracle things happen to me. Frankly speaking, saya still belajar dalam Shaklee.Tapi, saya yakin, ROME WASN'T BUILT IN A DAY kan?? Saya pegang prinsip, apa jua yang kita lakukan, kita kene jaga hubungan dengan BIG BOSS kita. Siapa BIG BOSS kita?? Tiada yang lain dah kecuali ALLAH. 

Hubungan kene betul rapat, baru la nak mintak apa2 senang je dapat! Kalau  tak dapat jangan la marah, jangan la mengalah, jangan la merajuk.. InsyaAllah, mesti BOSS tau yang terbaik untuk anak buah!! Sabar, teruskan usaha.. Yakin dan terus mintak. Nak nangis ke, nak merintih ke, tak yah rase malu. Sebab BOSS lagi suka!! Saya pegang prinsip ni, dalam semua urusan kehidupan saya sekarang! Kadang nasib manusia ni tak sama kan. Kalau kita tiada apa yang orang ada, kita hargai apa yang kita ada..sebab itu sebenarnya terbaik untuk kita!!

MY VISSION BOARD

Saya nak share vission board saya! Doakan saya ya!!

My DREAM


Salam sayang,
far 0125716112
instagram: farqistina
fbpages:supplement farqistina
ur trusted shaklee distributor!!
SHARE
    Blogger Comment
    Facebook Comment

2 comments:

  1. semoga impian menjadi kenyataan.. amin :)

    ReplyDelete
  2. Amin..amin..Saya doakan untuk Hernee juga.

    ReplyDelete