Yang saya obsess sangat!


Assalamualaikum w.b.t..

Hi peeps, tajuk saya hari ni pasal obses! Ape tu obses?? Sesuatu yang kita terlampau suka, sampai semua benda kita hanya ingat perkara tu sahaja! Definasi yang paling senang!


Apa yang saya obsess sangat??

Kalau nak cerita pasal sekarang, paling saya obsess adalah pasal ILMU! Ilmu ape??  Pelbagai ilmu yang boleh keluarkan saya, dari zon selesa saya!! 

1. Ilmu Agama
2. Ilmu Parenting
3. Ilmu Bisnes

Ketiga tiga ilmu ini adalah yang paling saya obsess waktu ini. Setiap masa yang berlalu, saya sentiasa nak tambah ketiga tiga ilmu ni supaya saya lebih jadi orang yang lebih baik untuk hari esok. Ayat macam cliche, tapi itu la realiti nya. Ketiga tiga ni, hadir sekali. Serentak! 

Untuk saya jalankan bisnes yang hebat, tempat rujukan pertama adalah Allah. Allah yang memberi rezeki, Allah juga yang merezekikan saya idea untuk berbisnes, dan Allah jua memberi hidayah untuk saya mencariNya dalam berbisnes!! Masya Allah..Semakin saya mencari bisnes saya, tanpa saya sedar, saya juga mencariNya. Indah bukan??

Ilmu parenting adalah untuk saya lebih menghargai hadiah terindah Allah pada saya. Anak itu adalah amanah besar dari Allah. Allah bagi amanah pada kita hamba yang sangat hina ni?? Saya rasa, saya insan yang sangat terpilih! sebab tu, saya rasa memang dah jadi kewajipan untuk saya tambahkan ilmu untuk jadi pemegang amanah yang lebih hebat dan berjaya! InsyaAllah..

Bisness saya?

Saya jual apa yang saya guna. Bermula dari hanya ingin mencabar diri buat sesuatu yang diluar kemampuan saya..Hingga la sekarang saya dah obses dengannya. Obses nak orang tau ape yang baik dan perlu orang amik..Obses nak berusaha hingga saya mampu sentuh semua org sekeliling saya..

Shaklee bukan stakat supplement!!

Ape yg korang obsess??

Your trusted shaklee distributor
Far 0125716112
insta: Farqistina
fbpages: Supplement Farqistina

SHARE
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments:

Post a Comment