Fesyen: Instant Shawl Yang Sangat Best!


Assalamualaikum w.b.t

Cerita hari ni, pasal fesyen. Dek sekarang pelbagai jenis fesyen yang ada, dah takde masalah untuk dijadikan panduan dalam menggayakan pakaian kan? Yang penting tepuk dada tanya la selera.

Shawl

Yup, sekarang semua orang "mabuk" dengan shawl kan?? Saya memang suka tengok org pakai shawl. Kata mak saya, orang pakai shawl memang nampak muda! Yang menariknya jugak, saya kagum dengan keyakinan si pemakai shawl yang pelbagai gaya, yang penting keyakinan si pemakai. Pakai la apa saja, selagi si pemakai rasa yakin, dengan itu nampak la kecantikkannya!!

Betul tak?

Saya pun ada terkesan jugak dengan fesyen shawl ni. Tapi saya memilih Instant Shawl ! Berpadanan dengan zaman sekarang orang semua nak cepat, nak cantik, nak tutup aurat, so ada instant shawl yang memenuhi semua kreteria ni.

Al Humaira Contemporary

Saya sangat suka dengan instant shawl nya dan inner nye! Memang sangat mudah dan selesa. Inner nye, memang kalau pakai, sangat kemas dan berkualiti. Harganya pun ok la, mampu milik! Yang paling saya suka, instant shawl Al Humaira Contemporary ni, ianya besar, dan takla pendek. Kainnya pun chiffon yang best. Itu yang saya rase, sangat berbaloi baloi! 


Aufaa by Al Humaira
Yang ni, yang baru saya beli baru ni, memang senang je, sarung , betul kan kanan, betulkan kiri, done!

Rozelle by Al Humaira




Yang ni nama Rozelle. Yang ni payah sikit, tapi still boleh la pakai. Cuma kalau nak cepat, tak suggest sangat la.

Tadaa..
Saya pakai Aufaa by Al Humaira + Inner nye skali

Hehe, tudung ni memang saya puas hati sangat. Sebab sangat senang nak pakai!

Sugarscarf

Saya pun ada berkenan dengan satu tudung instant kat sini. Eh ada dua jenis la yang saya suka! Harganya mahal dari Al Humaira, tapi tudungnya lagi besar! Lycranya sejuk dan selesa la pakai. Takde la panas kan.
Julitte by Sugarscarf
Madison by Sugarscarf

Madison ni chiffon. So, kalau nak cari tudung express, yang berkualiti dan puas hati..Boleh sopink kat sini. Memang puas hati!

Bye!


SHARE
    Blogger Comment
    Facebook Comment

3 comments:

  1. ha ah neni..mmg cantik aufaa tu.senang sgt nak pakai

    ReplyDelete
  2. Anonymous11:20:00 AM

    Cantik ana pakai shawl tu..

    ReplyDelete