Cara tingkatkan cecair serviks!


Saya ada terbaca di sebuah majalah bahawa kebanyakkan cecair pelincir yang digunakan semasa hubungan intim boleh mengakibatkan kerosakkan pada sperma!! Apa yang dicadangkan adalah kita sepatutnya menambahkan cecair semulajadi bagi memastikan sperma boleh terus hidup. Cecair semulajadi adalah dinamakan cecair serviks!

Masalah keintiman: kekurangan cecair serviks

Ape itu cecair serviks??

Cecair serviks adalah cecair yang akan mengangkut sperma kedalam serviks dan seterusnya ke rahim wanita. Tanpa cecair yang dihasilkan wanita ini sperma tak mampu hidup lebih lama ok!!

Tips tingkatkan cecair serviks:

  • Elakkan tekanan: Hiburkan hati.Elakkan sentiasa berada dalam masalah
  • Menjaga makanan: Seharusnya elakkan untuk makan ikan yang ada merkuri tinggi. Tapi,pilih la ikan yang berkualiti untuk dapatkan protien, vitamin D dan asid lemak omega 3 yang baik
  • Elakkan minuman berkafien: Secawan kopi sehari cukup untuk ganggu  50% kesuburan wanita untuk hamil dalam tempoh 12 bulan!!
  • Pengambilan Vitamin C: Vitamin C bagus sangat untuk tingkatkan cecair serviks, seterusnya akan membantu proses kehamilan!!. Ianya juga boleh memulihkan kualiti cecair serviks wanita! Tapi AWAS!! jangan overdose plak, nti boleh jadi sebaliknya!! Dos yang perlukan adalah 1000 mg sehari sahaja!!


Boleh amalkan Vitamin C Shaklee, yang mempunyai 1000mg untuk satu tablet. Tahan 6 bulan tau. Serius berbaloi baloi.

Untuk kesuburan  lelaki sesuai amalkan  Zinc Complex dan Vitamin E


For further information, jangan segan segan call saye ye!!

Far
Shaklee Distributor Terkenal di Port Dickson :)
0125716112
SHARE
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments:

Post a Comment