I Love Travelling!


Hi peeps!!

Hari ni, tajuk cabaran blog adalah travel! Saya memang kaki jejalan tau! Dari kecik, sampai la besar.. Tapi nak travel, harus kene banyak duit kan??So sekarang kene la cari duit banyak2 supaya satu hari nanti boleh jejalan tanpa fikir pasal duit lagi..


Tempat yang teringin nak pergi

Tempat pertama yang paling saya nak pergi mestilah Mekah. Tapi saya juga ada impian nak pergi semua tempat menarik dalam dunia ni. Pendek kata, travel seluruh dunia. Jangan tak tau, dulu masa saya kekecik bila tanya impian, saya akan cakap nak berjalan seluruh dunia. Memang itulah impian saya sampai sekarang. Impian saya jugak, untuk kesana tanpa berfikir berapa kos, namun yang penting saya enjoy! Macam mustahil kan?? Tapi saya teringat, grand neny saya dalam Shaklee pernah share cerita, yang dia pun suka travel. Dulu, dia kerap akan plan dan cari tiket murah untuk bercuti. Tapi sekarang, asal teringin, ada masa mesti dia pergi. MasyaAllah, itu memang impian saya. Dapat pulak bawak parents.. Lagi tambah tambah saya gembira.

Tak de yang mustahil kan?? Saya teruja dengan ceritanya. Dan saya jadikan inspirasi saya, untuk mengatur langkah berusaha, untuk bercuti tanpa berfikir pasal kos!!

InsyaAllah, semoga saya berjaya!! Doakan saya yer!!

Your trusted shaklee distributor
Far 0125716112
insta: Farqistina
fbpages: Supplement Farqistina
SHARE
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments:

Post a Comment