Sumber Inspirasi ku..


Alhamdulillah.. masuk hari ni, dah 25 hari saya follow cabaran blog. Tajuk demi tajuk, dan hari ni, tajuk ke 25 iaitu Sumber Inspirasi




Sumber Inspirasi Saya

Semua org mesti ada sumber inspirasi kan? Sumber inspirasi ni penting jugakla untuk kite nak usaha dapatkan ape yg kita nak. Sumber inspirasi saya mestilah anak saya.. my qistina! Saya buat segalanya hanya untuk dia. Untuk tengok dia dapatkan hak dia sebagai seorang anak dalam dunia ni. 

Saya memang kerja keras untuk pastikan dia hepi, dan garang utk dia membesar as a normal person. Mungkin dia jarang bersama babah, tapi saya nak pastikan, dia tak pernah lekang dengan kasih sayang saya!

Us::FARQISTINA::


Yang penting, dia mewarnai hari saya. Dia buat saya rase special. Dia buat saya rasa hari2 saya adalah org bertuah sebab ada seorang anak seperti dia. Nakal tu biasa.. Budak sekecik dia, hanya nakal utk dpt perhatian. Alhamdulillah, saya perlu dan nak kerja kuat lagi untuk dia.

Dia anak SHAKLEE saya. Membesar bersama saya pergi kelas Shaklee, dan jumpa kawan kawan Shaklee saya. Teman saya COD barang, teman saya kira stok! Yang saya kagum, dia dah pandai promote kat org mami dia jual shaklee..

Itu tanggungjawab saya lagi besar. Saya nak tinggalkan delegasi bisnes saya untuk dia. Semoga satu hari nanti, Shaklee boleh jadi kenangan indah kami berdua!!

Mami sayang qistina macam air kat laut!!

Semoga impian mami tercapai..amin

Mami far

SHARE
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments:

Post a Comment