My Big Dream!!


Hi peeeps!!

Hari ni jumpe lagi.. Cabaran Blog saya dah masuk hari ke 28! Tajuk hari ni adalah " Impian Saya"
Best nye tajuk. Boleh buat mami berangan angan.. Opppsss..jgn berangan mak jenin sudah eh..



Impian dan Cita Cita

Saya inginkan kehidupan yang dilimpahi kasih sayang dari yang Esa berserta nikmat kasih sayang dari semua orang sekeliling saya.  Kasih sayang Allah akan lebih menjuruskan hati kita untuk berusaha tanpa ada gusar akan gagal dan terima segala rezeki dengan jujur. Hak kita untuk mempunyai impian.., tapi yang mengizinkannya hanya lah Allah. Jadi paling asas, saya nak sangat betulkan kehidupan muslimah saya dan jadikan akhirat tu tujuan utama..

Impian saya dengan Shaklee?

Saya nak tengok ramai orang dpat income banyak dengan Shaklee. Tak mustahil tau, tak kisah sape pun kita, tukang paip ke, cleaner opis ke peluang sama je.. Jangan taktau, kadang yang gemilang terbilang dengan shaklee ni pun, bukan semua dari golongan kaya raye, cerdik pandai pun. Mulanya ada yang org yg biasa2.. tapi jadi LUAR BIASA bila dengan SHAKLEE.. so jom kite jadik LUAR BIASA!!

Bila masuk dalam keluarga besar Shaklee, kita akan nampak macamana mereka bersatu untuk capai cita cita. Masing masing ada cita cita sendiri. Tapi, semuanya bersatu, support each other untuk capai cita2..

Memasing ada target kan.Lagi la dalam hidup mesti ada matlamat sendiri..Macam saya, saya target sebelum 37 saya dah ke jadi PhD student. Saya pun bercita cita tak nak sentuh duit gaji saya..Saya nak sentuh duit gaji Shaklee saya je..Sampai tahap tu, saya akan plan kembali cita cita saya seterusnya..

Semoga saya berjaya!!!

Your trusted shaklee distributor
Far 0125716112
insta: Farqistina
fbpages: Supplement Farqistina


SHARE
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments:

Post a Comment