Gadget person??

 Assalamualaikum..

Peeps! hari ni saya nak share sikit pasal gadget! itulah tajuk cabaran blog saya. Seingat saya, saya menjadi gila gadget hanya zaman saya belajar u dulu. Sekarang, dah takde dah! Saya bukan gadget person. Gadget person?? Haha, saya bukan orang yang suka tukar gadget ikut trend dan keadaan semasa. Kenapa??

Gadget ikut keperluan

Saya rase, gadget kene beli ikut keperluan. Orang yang berbisnes macam saya, gadget yang paling penting smartphone! Masa saya beli smartphone spec pertama saya untuk bisnes! Smartphone yang ada sekarang pun mcm kerap hang je.. Tu yang sekarang, tengah cari smartphone yang lagi practical untuk kegunaan saya berbisnes. Smartphone yang menjadi pilihan saya mesti screen lebih besar, sebab senang nak tengok gambar. Lagi satu, lebih laju!! Yang paling penting susah nak hang.

So, saya memang takkan beli kalau tak de kegunaan yg penting. Kadang memang tak nafikan ada orang yang suka simpan gadget dan tukar gadget setiap ada keluaran baru. Itu kepuasan mereka kan. Memasing ada minat tersendiri. Minat saya mungkin bukan kearah tu.. Walaupun saya ni mengajar student pasal kemodenan arus telekomunikasi, dan saya adalah peminat tegar telekomunikasi, tapi saya bukanla orang yang follow arus kemodenan telekomunikasi dengan jayanya..

Tengok gambar kat bawah ni, ni adalah salah satu dream car orang yang suka sangat dengan gadget!

Enjoy ur gadget!!

Hebat kan?? Ihsan google

Salam Sayang

Mami far
Ur Faberet Shaklee Distibutor
0125716112

SHARE
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments:

Post a Comment