Jom Breakfast!!


Hi peeps..

Hari ni tajuk seterusnya cabaran photo challenge saya adalah breakfast..Selalunya sebelum breakfast ape saja makanan, saya mesti akan amalkan segelas air masak. Lepas sembahyang subuh, saya akan amik ni...Tadaaaaaa..

Cara makan kolagen shaklee

Nak awet muda dan cantik, harus laa Shaklee Collagen Powder campur Sanquick. Ramai yang kata, makan kolagen ni loya la, hanyir la..Tapi bile korang try campur dua ni, confirm tak loya langsung!! Macam saya, saya suka mix dengan Vivix. Ni saya amik, time takde vivix...Hehe.. 

Breakfast sihat

So lepas amik semua yg kat atas tu..baru la amik breakfast. Saya suka amik breakfast yang simple je. Tapi yang paling favourite telur separuh masak. 

Breakfast sihat

Kalau tak pun, saya amik je ESP+ CINCH SHAKE. Kenyang n sedap!!


Okey, enjoy ur breakfast!!


Your trusted shaklee distributor
Far 0125716112
insta: Farqistina
fbpages: Supplement Farqistina

SHARE
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments:

Post a Comment