Ini pilihan saya!


Hi!!

What i wore today??

Dah masuk hari ke 11 photo challenge. What i wore today? Ini cerita semalam..Semalam bawak Qistina jejalan. Sebab, Qistina tiap pagi kalau hari cuti, mesti akan tanya hari ni nak pergi mana. Walaupun keluar sekejap pada dia dah best sangat. Kebetulan saya dah janji dengan kawan nak jumpa, so amik kesempatan bawak Qistina jejelan sekali. Sebab minggu depan saya ada program dengan family shaklee saya. Tak sabar pulak nak jumpe  dorang semua. Lagi best kali ini, mak saya ada.So nampaknya saya akan hangkut mak saya g kelas Shaklee bersama saya. Jumpa plak mak shaklee saya..hehe. Boleh ke bawak org luar?? Itu yang best dalam group Shaklee ni, tak kisah la nak bawak sape pun. Yang penting semangat nak g kelas tu kene ada. Anak menangis dalam kelas perkara biasa. Dari situ la adanya ukhwah. Saya hepi sangat.Sebab sekurang kurang nya, saya jumpa ramai kawan baru!!

Photo Challenge: What i wore

Sape rase nak tambah duit poket, nak enjoy dalam group shaklee saya yang sangat sporting?? Jom cecepat contact saya ye!

Far
Shaklee Distributor Terkenal di Port Dickson :)
0125716112

SHARE
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments:

Post a Comment