Kereta Idaman: Banyak sangat!


Salam semua..

Cabaran blog hari ni pasal Kereta Idaman. Kereta idaman saya banyak sangat. Haha, tamak! Tapi takpe..idaman ni adalah impian. Takde impian mana nak ada usaha kan? Jadi saya ada dua dream car! Saya letakkan dua keadaan yang berbeza saya nak capai kedua nya..

Kereta Idaman Saya?

Saya target nak pakai kedua duanya dengan duit bisnes saya. Best kan..Jangan taktau, ada grand neny saya beli Vellfire cash tau dengan duit Shaklee..Ha..tapi kene la usaha lebih lebih..

1. Kereta Idaman No 1



Saya suka sangat kereta ni..Ramai yang dah mampu beli, tapi saya ada target saya sendiri la. So ni adalah kereta idaman saya yang terdekat!!

2. Kereta Idaman No 2

Tadaaa..



BMW ini dari saya zaman saya belajar kat U pun, saya dah minat. Masa tu, saya ada selalu tengok seorang ni bawak kete ni. Tapi dulu, design nye xde la macam ni. Masa tu, mesti saya berangan.. Nanti satu hari aku nak pakai kete macam ni jugak!!

InsyaAllah.. InsyaAllah.. 

mami far
0125716112
SHARE
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments:

Post a Comment