Subjek Kegemaran!


Peeps, jumpe lagi hari ni..

Cabaran blog saya yang seterusnya adalah Subjek Kegemaran. Cam comel plak tajuknya kan.. kikiki

Subjek Kegemaran

Saya suka subjek ape eh?? Jap seingat saya la, saya ni dulu zaman sekolah teringin nak jadi lawyer.. Huhu.. Pastu dengar plak org ckp nak jadik lawyer kene terror sejarah. Ntah ye ke?? Tu zaman sekolah la. So saya pun minat la SEJARAH!! Klaka kan.. Bila sekarang saya di bidang Engineering, majority subjek Sejarah adalah subjek paling kawan2 saya tak suke!  Saya suka sangat sejarah, sebab pada saya itu adalah cerita. Cerita yang berlaku zaman dulu. Zaman tu dah takde..So kalau kita tak belajar, tak suke, tak faham..Macamana kite nak tahu kan?? Sebab tu, text book sejarah tu, umpama story book kat saya. Saya boleh baca mcm buku cerita. Tanpa bosan, dan mengantuk..Huhu.. Sebab dah suka kan..


Tapi saya tak jadik pun lawyer. Masa di U, amik plak Engineering. Memang langsung takde dalam minat saya la. 

Bertukar Bidang

Bila dah bertukar bidang, saya suka pulak subjek Mobile, Wireless and Satellite.. Itu memang jadi faberet saya zaman saya di U. Macam satellite, memang sangat ineteresting! Sampai sekarang itulah bidang saya. Cuma sekarang more on computer networking plak..

Subjek sekarang?

Saya sekarang menjak jadi distributor shaklee, dah banyak berkawan dengan buku buku nutrition dan supplement. Saya memang suka kaji pengambilan yang betul, dan kepentingannya.. 

Kita boleh suka apa saja sekiranya kita minat!

Jangan limitkan ilmu kita..

Kejar ilmu banyak2..


Salam Sayang,
Mami Far
Shaklee Distributor
0125716112

SHARE
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments:

Post a Comment